کد خبر : 1505118 | 25 بهمن 1396 ساعت 12:54 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه اتکا تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان (عکس)

سه تیم از چهار تیم ایرانی حاضر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، جناح راست را در راس برنامه های هجومی خود قرار داده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان 2018 طی دو روز گذشته به میدان رفتند و بازی های خود را به انجام رساندند. اما پس از بازی های انجام شده مشخص شد هر چهار تیم ایرانی کناره ها را به عنوان مهمترین برنامه خود انتخاب کردند که در این میان سه تیم از چهار تیم جناح راست را به عنوان نقطه اتکای خود برگزیدند.


ذوب آهن – 52.9 درصد حملات از جناح راست


بین چهار تیم ایرانی ذوب آهن بیشترین آمار را در هجوم از یک جناح خاص داشت. 52.9 درصد حملات این تیم از جناح راست انجام گرفت. قلعه نویی که در نیم فصل دوم و با اضافه کردن میلاد فخرالدینی به نتیجه مورد نظر خود دست یافته بود در آسیا نیز با ترکیب دلخواه خود حضور یافت و فخرالدینی به عنوان نفر اول این تیم در نفوذهای جناح راست که با کمک محمدرضا حسینی انجام می گرفت بار اصلی حملات را به دوش کشیدند و البته تنها گل ذوبی ها نیز از همین جناح ساخته شد.

 

1283478


استقلال – 49.3 درصد حملات از جناح راست


آبی پوشان نیز قدرتمندترین جناح خود برای باز کردن دروازه حریف را در لیگ قهرمانان به کار گرفتند. وریا غفوری به عنوان مهمترین مهره آبی ها در جناح راست در بازی برابر الریان نیز پرکار ظاهر شد و بار اصلی نفوذهای این تیم را به دوش کشید که البته مثلث او، ابراهیمی و جپاروف نیز با همکاری خود در این جناح توانستند شرایط را برای گل دوم استقلالی ها مهیا کنند تا این تیم با امتیازی شیرین دوحه را ترک کند. 49.3 درصد حملات استقلال از جناح راست انجام شد.

 

1283480


تراکتورسازی – 44.1 درصد حملات از جناح راست


همان طور که پیش از این نیز پیش بینی می شد و البته در سیستم تراکتوری ها منطقی به نظر می رسید جناح راست مهمترین قسمت سرخ پوشان برای هجوم بود. شاگردان ساغلام 44.1 درصد حملات خود را از جناح راست و با رهبری ایرانپوریان روی دروازه حریف برپا کردند. حملاتی که با همکاری دانیال اسماعیلی فر انجام می گرفت و البته در نهایت سودی برای این تیم نداشت.

 

1283477


پرسپولیس – 36 درصد حملات از جناح چپ و راست


سرخ پوشان تنها تیمی بودند که برای رسیدن به دروازه حریف به یک جناح خاص نظر نداشتند و طبق تدابیر تاکتیکی برانکو، سرخ پوشان از جناح راست و چپ به یک میزان راه دروازه حریف را در پیش گرفتند. حملاتی که البته برای این تیم موفقیت آمیز بود و سه امتیاز مهم برای این تیم در پی داشت.

 

1283479

دیدگاه‌ها