کد خبر : 1505237 | 26 بهمن 1396 ساعت 06:57 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: چهار ماه خانه نشین بودم

سیاوش سلیمی گفت: با شرایطی که از خودم می‌دیدم، می‌توانستم مدال بگیرم.

سلیمی: چهار ماه خانه نشین بودم

به گزارش ورزش سه ملی‎پوش پرش ارتفاع در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، درباره کسب رتبه پنجم رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار کرد: با توجه به سنم و شرایطی که داشتم از کسب این نتیجه راضی‌ام.

 

وی با بیان اینکه می‌توانستم دوم شوم، تصریح کرد: با دو متر و 10 سانتی‌متر پنجم شدم و اگر رکورد دو متر و 15 سانتی‌متر خودم را تکرار می‌کردم، دوم می ‎ شدم.

 

سلیمی اضافه کرد: برای نخستین بار در رقابت‌های بین‌المللی شرکت می‌کردم و اگر بی‌تجربگی نمی‌کردم، می‌توانستم جایگاه بهتری کسب کنم.

 

این ورزشکار لرستانی تأکید کرد: با شرایطی که از خودم می‌دیدم، می‌توانستم مدال بگیرم. باید نقاط ضعف تکنیکی‌ام را رفع کنم و با کسب تجربه بدون شک در این صورت نتایج بهتری خواهم گرفت.

 

 وی با بیان اینکه در این دوره نیز پرنده‌های صاحب‌نام شرکت کرده بودند، تصریح کرد: نفر اول و سوم پرش ارتفاع جهان آسیایی هستند و پرنده قطری که امسال قهرمان داخل سالن آسیا شد در سال 2017 به عنوان بهترین ورزشکار دوومیدانی جهان انتخاب شده است.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: فروردین امسال در رقابت‌های آغاز فصل، رکورد دو متر و 10 سانتی‌متر را ثبت کردم که بعد از آن رقابت‌ها مصدوم و چهار ماه خانه‌نشین شدم و بعد از مصدومیت چون از صفر شروع کردم، بازگشت خیلی سخت بود.

 

نیما افلاکی

دیدگاه‌ها