کد خبر : 1505245 | 26 بهمن 1396 ساعت 09:40 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید سرمربی PSG به تصمیمات داوری

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن به شدت از تصمیمات داوری گله کرد.

اعتراض شدید سرمربی PSG به تصمیمات داوری


به گزارش ورزش سه"، امری معتقد است پنالتی رئال مادرید مشکوک بوده و در نیمه دوم نیز هند راموس باید برای آنها یک پنالتی به ارمغان می آورده است.

 

اونای امری گفت: "تصمیمات داور این بازی متناقض بود. تا قبل از پایان نیمه اول ما از حریف پیش بودیم و نمایش خوبی ارائه دادیم؛ اما رئال مادرید با یک تصمیم مشکوک به گل تساوی رسید.

 

1283640

 

همچنین در نیمه دوم و هنگامیکه بازی در اختیار ما بود آنها با یک خطای محتمل به گل دوم رسیده و بعد هم گل سوم از راه رسید. نمایش خوبی ارائه دادیم اما نتیجه منصفانه نبود زیرا یک هند واضح از راموس پنالتی گرفته نشد، پس تصمیمات داوری واضحا به ما آسیب زد. من این صحنه را ندیدم اما اگر پنالتی بود داور باید آن را اعلام می کرد اما به هر حال همیشه اتفاقاتی از این دست رخ می دهد.

 

ما باید تمام 90 دقیقه بازی و نه فقط دقایق پایانی را حساب کنیم. فکر می کنم ما خوب بازی کردیم؛ اما نتیجه عادلانه ای نگرفتیم و دو گل دقایق پایانی آنها به ما آسیب زد. همه چیز با جزئیات کوچک مشخص می شود اما همانطور که گفتم داور به ما کمک نکرد.

 

رئال مادرید مدافع قهرمانی است و 3 جام از چهار دوره اخیر در این مسابقات را به دست آورده است، اما ما می توانیم آنها را شکست دهیم. من فکر می کنم در خانه و با حمایت هواداران می توانیم حریف را آزار داده و صعود کنیم."

دیدگاه‌ها