کد خبر : 1505265 | 26 بهمن 1396 ساعت 11:21 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی پرانرژی آماده برای صعود

نساجی قائمشهر را باید یکی از تیمهای جذاب فوتبال کشور و لیگ یک نامید.

نساجی پرانرژی آماده برای صعود

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که این تیم پرطرفدار در ٢بازی گذشته با بدشانسی نتوانست نتیجه لازم را کسب کند امروز در حالی تمرین این تیم برگزار شد که همدلی و نشاط بین بازیکنان و کادر فنی و هواداران موج می زد.


داود مهابادی یکی از با تجربه های لیگ در تمرین امروز نساجی سعی کرد با برگزاری یک تمرین پر نشاط و روحی روانی بچه های تیمش را برای بازی های پیش رو آماده کند.


نساجی هنوز یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و در این میان مهابادی با تجربه ای که دارد این نکته را می داند که در بازی های باقی مانده است که تکلیف تیم های صعود کننده مشخص می شود و خوب می داند که با تلاش و همدلی بین بازیکنان و حمایت هواداران این مهم محقق می شود و این تیم می تواند با پتانسیل بالایی که دارد به لیگ برتر صعود کند.


نساجی علاوه بر هواداران پر شورش که سرمایه بزرگی برای این باشگاه محسوب می شود از بازیکنان و کادر فنی خوبی نیز بهره می برد و با حمایت های صنیعی فر مالک این تیم و حضور مدیر کاربلد و با تجربه ای مثل علی امیری که سابقه مدیریتی در تیم بزرگی مثل استقلال را دارد می تواند در نهایت به موفقیت برسد و نساجی این تیم پر طرفدار کشورمان به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها