کد خبر : 1505302 | 26 بهمن 1396 ساعت 12:47 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

فشردگی در عقب زمین یا دفاع از حمله

برنامه ساغلام برای مهار طارمی و اسنایدر چیست؟

تراکتورسازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی میهمان الغرافه قطر است که خط حمله این تیم با حضور طارمی و اسنایدر قدرت بسیار زیادی دارد.

برنامه ساغلام برای مهار طارمی و اسنایدر چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، الغرافه قطر با جذب مهدی طارمی آقای گل دو دوره گذشته لیگ ایران و وسلی اسنایدر ستاره نامدار هلندی خط حمله خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بسیار تقویت کرده و این مساله شرایط را برای تراکتورسازی سخت می کند.


مساله امیدوار کننده برای تراکتورسازی چندان قدرتمند نبودن نفرات تدافعی تیم الغرافه است و این تصور وجود دارد که گل زدن به تیم قطری کار سختی برای شاگردان ارتغرول ساغلام نباشد. با این حال با توجه به قدرت خط حمله الغرافه به نظر می رسد روز سختی در انتظار سرخپوشان تبریزی باشد. حالا با توجه به خط حمله قدرتمند الغرافه باید دید آیا ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی شیوه خود برای بازی دوشنبه آینده را تغییر می دهد یا اینکه با شرایط هجومی به زمین می رود.


ساغلام در بازی های گذشته شیوه ای هجومی را برای سبک بازی تراکتور انتخاب کرده و شاید عملکرد خوب هجومی الاهلی باعث شود او با سیستم تدافعی تر تیمش را به زمین بفرستد. به عبارت بهتر شاید این مربی ترکیه ای بخواهد در یک سوم عقب زمین بازیکنان بیشتری داشته باشد تا بتوانند برتری عددی مقابل نفرات هجومی الغرافه ایجاد کند و در این صورت باید پشت دفاع حریف را با استفاده از نفرات سرعتی خود در خط حمله هدف قرار دهد.


از سوی دیگر این احتمال هم وجود دارد که ساغلام همچون بازی های گذشته پرس از جلو را در دستور کارش قرار دهد و با حمله کردن توپ را به اختیار تراکتورسازی در آورد.


باید منتظر ماند و دید برنامه ساغلام برای مهار وسلی اسنایدر و مهدی طارمی در بازی حساس روز دوشنبه آینده چیست؛ آیا تراکتورسازی می تواند با دست پر از قطر برگردد؟

دیدگاه‌ها