کد خبر : 1505316 | 26 بهمن 1396 ساعت 14:40 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا پرچمدار ایران در دومین مسابقه شرکت نکرد؟

سرپرست تیم اعزامى ایران به المپیک زمستانى درباره دلایل غیبت پرچمدار ایران در مسابقه کراس کانترى توضیح داد.

چرا پرچمدار ایران در دومین مسابقه شرکت نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون اسکی پس از اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک زمستانی 2018، و ابهامی که در مورد حضور سمانه بیرامی‌ باهر اسکی باز رشته کراس کانتری بانوان ایران در مسابقات 10 کیلومتر استقامت پیش آمد، توضیحاتی ارائه کرد.

 

بهرام ساوه‌شمشکی سرپرست تیم اعزامی ایران به بازی‌های المپیک زمستانی 2018 در این خصوص اظهار کرد:

 

با توجه به سهمیه سمانه بیرامی‌باهر و امتیازاتی که بدست آورده بود، وی مجوز حضور در هر دو مسابقه اسپرینت و یا 10 کیلومتر استقامت را کسب کرده بود و بر اساس این سهمیه می‌توانست در یکی از این دو مسابقه شرکت نماید.

 

عضو کمیته تدوین قوانین فدراسیون بین‌المللی اسکی افزود: بر همین اساس، اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه زمان‌بندی هر دو مسابقه اسپرینت و 10 کیلومتر استقامت صورت گرفت و در نهایت بر اساس تصمیم کادر فنی، بیرامی‌باهر در مسابقه اسپرینت حضور یافت.

 

ساوه‌شمشکی با اشاره به سهمیه بیرامی‌باهر برای حضور در المپیک زمستانی 2018 ، اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود بیرامی‌باهر سهمیه حضور در مسابقه 10 کیلومتر استقامت بانوان را نداشت، حرف درستی نیست. وی اگر در مسابقه اسپرینت شرکت نمی‌کرد، می‌توانست در مسابقه 10 کیلومتر حضور یابد.

 

سرپرست تیم اعزامی ایران به المپیک زمستانی 2018 خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای حضور بیرامی‌باهر در یکی از این دو مسابقه با توجه به شرایط و مسیر مسابقات صورت گرفت و به همین خاطر تا یک روز قبل از مسابقه نیز باید منتظر می‌ماندیم تا به جمع‌بندی نهایی برای حضور نماینده کراس‌کانتری بانوان ایران در یکی از این دو مسابقه می‌رسیدیم.

دیدگاه‌ها