کد خبر : 1505500 | 27 بهمن 1396 ساعت 16:08 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد خوزستان بدون برد خانگی در نیم‌فصل دوم

شکسته شدن رکورد مثبت فولاد خوزستان با ادامه‌ی رکورد منفی این تیم همراه شد.

فولاد خوزستان بدون برد خانگی در نیم‌فصل دوم

به گزارش "ورزش سه" بازیکنان فولاد خوزستان سرانجام طعم شکست مجدد در لیگ امسال را چشیدند و باز هم در مقابل پیکان نتیجه را واگذار کردند تا رکورد نباختن‌های متوالی قرمزپوشان اهوازی شکسته شود.

 

با شکسته شدن این رکورد مثبت فولاد خوزستان، این تیم باید از هفته آینده در اندیشه شکستن رکورد منفی‌اش هم باشد. تیم قرمزپوش اهوازی در نیم‌فصل دوم موفق به کسب پیروزی در بازی‌های داخل خانه نشده است و باید برای از بین بردن این رکورد منفی تلاش کند.

 

فولادی‌ها در نیم‌فصل دوم فقط دو پیروزی بیرون از خانه داشته‌اند که مقابل دو تیم بدون سرمربی رقم خورده است. نفت تهران در روزهای بلاتکلیفی با حضور احمد آل نعمه مدافع میانی‌اش روی نیمکت مربیگری مغلوب فولاد خوزستان شد و سپاهان اصفهان هم با هدایت موقت کریم قنبری در آن تک مسابقه که این مربی مسئولیت فنی سپاهان را به عهده داشت، برابر فولاد شکست خورد.

 

قرمزپوشان اهوازی که در نیم‌فصل اول لیگ امسال چهار پیروزی خانگی را کسب کرده‌ بودند، در بازی بعدی میزبان استقلال بازگشته از لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و این مسابقه فرصت مناسبی برای فولاد خوزستان است تا تیم خسته استقلال را قبل از دربی تهران شکست دهد تا به رکورد منفی نیم‌فصل دوم پایان دهد.

دیدگاه‌ها