کد خبر : 1505542 | 27 بهمن 1396 ساعت 18:06 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

تا وقتی قهرمان نشویم حق شادی نخواهیم داشت

برانکو ایوانکوویچ: السد؟ ما از هیچ تیمی ترس نداریم

سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل السد قطر در خصوص شرایط تیمش برای دومین جدال لیگ قهرمانان به صحبت پرداخت.

برانکو ایوانکوویچ: السد؟ ما از هیچ تیمی ترس نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس جدال اول خود در لیگ قهرمانان را با برد آغاز کرد و سرمربی سرخپوشان با رضایت از عملکرد و انگیزه شاگردانش امیدوار است هدف آنها یعنی برد هر چه بیشتر در بازی با السد نیز به عنوان هدف در بین بازیکنانش دنبال شود.


او در خصوص جدال مقابل نسف قارشی و پیروزی برابر این تیم و همچنین دیدار این هفته برابر السد قطر به عنوان جدی‌ترین رقیب‌شان در گروه سوم لیگ قهرمانان گفت: خیلی خوشحال و راضی هستیم از این بابت که لیگ قهرمانان را با برد آغاز کردیم و نتایج به خوبی پیش می‌رود. البته این مسابقات فصل جدید است و به طور جدی و قدرتمندانه تر از لیگ داخلی است. این خطر وجود داشت که نتوانیم به بهترین نحو ممکن وارد مسابقات شویم. شاید نتیجه ای که گرفتیم نشان دهد که خیلی بهتر از نسف هستیم؛ اما نسف هم تیم خوبی بود.


برانکو ایوانکوویچ در خصوص جدال برابر السد و ستاره‌هایش گفت: در لیگ قهرمانان تیم ساده وجود ندارد. اکنون السد را که به طور سنتی یکی از قدرت‌های قطر است روبروی خودمان داریم. تیمی که پورعلی گنجی و ژاوی در آن حضور دارند و بودجه خوبی صرف آن شده است. بازی آنها مقابل الوصل نشان داد که دانش بزرگی در این تیم وجود دارد؛ اما ما نشان داده‌ایم که از هیچ تیمی ترس نداریم. ما از بازی‌ها لذت می‌بریم و خوشحالیم در لیگ قهرمانان حضور داریم. هدف ما همیشه یکی است، برد در بیشترین بازی‌ها و هدف اصلی ما در حال حاضر صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان است.


سرمربی سرخپوشان وضعیت روحی و آمادگی شاگردانش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تمام بازیکنان سلامت هستند و خوشحالیم از این بابت. شاید برخی مصدومیت جزیی داشته باشند و مهم نیست. اصلا در لیگ قهرمانان مصدومیت معنا ندارد و همه انگیزه بازی کردن دارند. این رقابت بین بچه ها مرا خوشحال می‌کند و بازیکنانی که در نیمکت داریم کیفیت بالایی دارند و ملی‌پوشان هم همینطور.


برانکو در خصوص شکست فولاد و بالا رفتن شانس قهرمانی این تیم در فصل هفدهم گفت: من بازی فولاد و پیکان را نگاه کردم و پیکان با جسارت برد. پیکان چند بازیکن فیکس خود را در اختیار نداشت و با لیاقت برنده شد. شانزده امتیاز اختلاف امتیاز خوبی است. اما هدف ما برد بیشتر است و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. تا زمانی که به طور قطعی قهرمانی آن را تثبیت نکرده باشیم حق شادی نخواهیم داشت.

 

دیدگاه‌ها