کد خبر : 1505545 | 27 بهمن 1396 ساعت 18:08 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها با حداکثر روحیه به استقبال الهلال می روند

بزم رزم استقلالی ها قبل از جنگ بزرگ (عکس)

بازیکنان استقلال این روزها با حداکثر روحیه خود را آماده حساس ترین بازی گروهشان می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در گام اول بازی های لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه بارها موقعیت پیروزی داشتند، برابر الریان به تساوی 2 بر 2 رسیدند که نتیجه خوبی برای یک بازی خارج از خانه محسوب می شود.


اما استقلال بعد از بازی با الریان در قطر ماند و تمرینات خود را در زمین های هموار دوحه پیگیری می کند تا شاگردان شفر در بهترین سطح خود را آماده بازی با الهلال یکی از غول های قاره آسیا کنند.
اما شفر در 3 جلسه تمرین استقلال بعد از بازی با الریان تلاش زیادی کرده است که بازیکنان تیمش را در کنار انجام کارهای تاکتیکی از نظر روحی هم به بالاترین سطح برساند تا آنها با اتکا به روحیه بالای مبارزه طلبی بتوانند خود را آماده بازی با تیم پرستاره الهلال کنند.


در روزهای گذشته بازیکنان با انگیزه زیاد و در بهترین سطح روحیه تمرینات خود را پیگیری می کنند و در کنار جدیت در انجام دستورات کادرفنی با شوخی و خنده هایی که با هم دارند نشان می دهند کاملا آماده نبرد بزرگ آسیا هستند.  


هرچند الهلال از نظر بازیکنان و هزینه هایی که هر سال برای آنها می شود به هیچ عنوان سطح برابری با استقلال ندارد؛ ولی آبی ها تهرانی با بهره گیری از روحیه بالای تیمی و البته تمرینات خوبی که پشت سر می گذارند امیدوار به انجام کاری بزرگ در بازی روز سه شنبه هستند.


آنچه مسلم است شفر از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته است موفق شده شخصیت تیمش را کاملا عوض کند و حالا آبی ها فقط برای کسب امتیازهای کامل هر بازی وارد زمین می شوند، اتفاقی که اگر در بازی الهلال رخ دهد بی تردید بزرگترین دستاورد سرمربی آلمانی آبی ها از زمان حضورش در این تیم خواهد بود.

 

1283880

 

1283881

 

1283882


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها