کد خبر : 1505690 | 28 بهمن 1396 ساعت 13:03 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

صادقیان میزبان روبینیو در آنکارا

دو تیم عثمانلی اسپور و سیواس اسپور امروز در ورزشگاه اختصاصی عثمانلی اسپور شهر آنکارا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صادقیان میزبان روبینیو در آنکارا

به گزارش "ورزش سه"، تیم عثمانلی اسپور که در ۵ دیدار گذشته خود رنگ پیروزی را ندیده اند، به دنبال پایان دادن به ناکامی های خود در لیگ هستند. شاگردان عرفان بوز نیم فصل دوم را به خوبی آغاز نکردند و شکست ها و تساوی های پی در پی باعث شد که آن ها بار دیگر به رده هفدهم لیگ هجده تیمی ترکیه سقوط کنند .


در مقابل تیم سیواس اسپور این فصل عملکرد خوبی داشته است . آن ها فصل گذشته با حضور در رده دوم لیگ دسته یک ترکیه پس از مالاتیا اسپور ، دومین تیم صعود کننده به سوپر لیگ بودند . آن ها ابتدای فصل صمد آیبابا ، سرمربی سابق تیم بشیکتاش را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند و توانستند با تجربه مفید آیبابا در اولین فصل خود در سوپر لیگ عملکرد خوبی داشته باشند .


 سیواس اسپور در نقل و انتقالات نیم فصل نیز توانست با جذب روبینیو مهاجم سابق تیم های میلان و رئال مادرید در کانون توجهات قرار بگیرد و در صورتی که صاقیان امروز فرصت حضور در ترکیب عثمانلی اسپور را پیدا کند، می تواند مقابل روبینیو بازی کند.


گفتنی است رائول روسسکو ، آندره ورساچویج ، جیحون گولسلام و انگین بک دمیر از از عثمانلی و سرگی سیوالیکا از سیواس اسپور غایبان این بازی هستند.


البته در ترکیب احتمالی دو تیم که در سایت های معتبر منتشر شده نه روبینیو و نه صادقیان در میان 22 نفر اصلی حاضر در میدان حضور ندارند و باید ببینیم نظر سرمربیان دو تیم چقدر به ترکیب احتمالی ارائه شده نزدیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها