کد خبر : 1505707 | 28 بهمن 1396 ساعت 13:58 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

مثل علی کریمی از مادر زاییده نمی شود

خلعتبری: هیچ کسی حق توهین به اسطوره ما را ندارد

بازیکن پدیده اعتصاب هم تیمی هایش را رد کرد و گفت بازیکنان تنها به روند پرداخت قراردادهایشان اعتراض دارند.

خلعتبری: هیچ کسی حق توهین به اسطوره ما را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری بازیکن این فصل پدیده در مورد شرایط این روزهای تیمش به خبرنگار ما گفت: ما در حال پیگیری تمرینات مان هستیم و این خبر که در فضای رسانه ای پیچیده و از اعتصاب بازیکنان ما می گوید ، درست نیست.


او ادامه داد: بازیکنان ما تنها به روند پرداخت قراردادهایشان اعتراض دارند. آنها چک هایی را از باشگاه دریافت کرده بودند که هیچکدام پاس نشده است. خب بازیکن حق دارد ناراحتی اش را از این موضوع بیان کند. اتفاقا آقای کریمویی مدیرعامل تیم هم سر تمرین حاضر شدند و جلسه خوبی را با بازیکنان برگزار کردند.


خلعتبری در مورد موضوع 20 درصد جریمه باشگاه به دلیل نتایج ناامید کننده تیمش در هفته های اخیر گفت: هنوز چیزی به طور رسمی به ما ابلاغ نشده و من این را از شما می شنوم! اما به نظرم قبل از اینکه بخواهند به خاطر کسب این نتایج ما را جریمه کنند، بهتر است ریشه یابی کنند که چرا تیم به این وضعیت دچار شد.


وی افزود: ما شب با رتبه چهارمی لیگ خوابیدیم و صبح بیدار شدیم دیدیم دهم هستیم! شما چطور می خواهید این تیم را جمع و جور کنید وقتی یک امتیاز می تواند در سقوط یا بقاء یک تیم تعیین کننده باشد؟


خلعتبری در مورد رویایی اش با ذوب آهن در این هفته از رقابت های لیگ برتر گفت: من 5 سال از بهترین دوران فوتبالی ام را در این تیم سپری کردم و با ذوبی ها تا فینال آسیا رفتم. این تیم هم مدیرعامل کارکشته ای دارد و هم سرمربی کاربلدی را در راس خود می بیند. اما امتیاز این بازی برای مان اهمیت زیادی دارد. هرچند کسب مساوی در اصفهان مقابل بهترین تیم دور برگشت هم می تواند نتیجه خوبی باشد.


او در مورد تقابل با اکبر ایمانی هافبک سابق پدیده تصریح کرد: اکبر در نیم فصل اول زحمات زیادی را برای ما کشید. نه اینکه از او دلخور باشیم اما اکبر می توانست خیلی دوستانه تر از تیم جدا شود. او بازیکن موثر تیم ما بود و خب حق انتخاب داشت تا درباره آینده اش تصمیم بگیرد و ما هم برای او آرزوی موفقیت می کنیم.


خلعتبری که با هیجان خاصی از دیدار بزرگ این هفته بین سپیدرود و سایپا صحبت می کرد، در مورد تقابل علی کریمی و دایی گفت: واقعا نمی توان هیجان این بازی را کتمان کرد، من هم مثل خیلی از فوتبالدوستان دلم می خواهد این تقابل بزرگ را ببینم. این دو اسطوره های فوتبال ما هستند و امیدوارم هر تیمی که شایسته بود، برنده بازی باشد.


او پیرامون حضور علی کریمی در برنامه 90 خاطر نشان کرد: به نظرم علی آقا حرف های خوبی را مطرح کرد و همه چیز در اوج احترام بین ایشان و آقای ساکت در جریان بود اما کی روش کاری را کرد که نباید می کرد!


خلعتبری با با تقبیح رفتار کی روش خاطرنشان کرد: در اینکه او مربی بزرگی در فوتبال جهان است، حرفی نیست. کی روش مرا در آستانه جام جهانی خط زد ولی کوچکترین اعتراضی نکردم و به تصمیمش احترام گذاشتم. اما نه او و نه هیچ کس دیگری حق توهین به اسطوره فوتبال ما را ندارد. علی کریمی هموطن من است و من این توهین را نمی پذیرم. مطمئن باشید دیگر مانند علی کریمی از مادر زاییده نمی شود.

دیدگاه‌ها