کد خبر : 1505721 | 28 بهمن 1396 ساعت 14:49 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز هم پنالتی‌زن اول هستم

ابراهیمی: 7 فینال در پیش داریم

هافبک سپیدرود معتقد است در شرایط کنونی هیچ چیزی به اندازه آینده تیمش برای بازیکنان مهم نیست و کسی وارد ماجرای کریمی و فدراسیون نمی شود.

ابراهیمی: 7 فینال در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک تیم سپیدرود در مورد شرایط تیمش قبل از رویارویی با سایپا به خبرنگار ما گفت: چند روزی هست که تمرینات سختی را آغاز کرده ایم و با تمام توان خودمان را برای بازی حساسی که مقابل سایپا داریم، آماده می کنیم. با توجه به شرایط جدولی نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم و با همه وجود برای برد به زمین مسابقه می رویم.


او ادامه داد: با توجه به سبک فوتبالی هر دو سرمربی، فکر می کنم به لحاظ فوتبالی شاهد بازی خوب و با کیفیتی باشیم. هم تیم ما فوتبال بازی می کند و هم اینکه آنها روحیه تهاجمی دارند. خصلت های دو تیم خبر از یک بازی پرهیجان می دهد که امیدوارم همراه با کسب 3 امتیاز برای ما شود. ما برای بقاء نیاز به همه امتیازات بازی های خانگی داریم و می خواهیم در خانه برنده باشیم.


ابراهیمی در مورد تقابل کریمی و دایی تصریح کرد: خب این هم بخشی از هیجان فوتبال است و تقابل دو اسطوره فوتبال این کشور برای همه جذاب است. اما برای ما هیچ چیزی به آینده سپیدرود اهمیت ندارد. این خواسته خود آقای کریمی است.


وی افزود: آقای کریمی قبل و بعد از حضور در برنامه 90 بارها به بازیکنان تاکید کردند که کسی وارد ماجرای من و فدراسیون و دیگر حواشی نشود. به نظرم درستش هم همین است و بازیکنان ما همه تمرکز خودشان را معطوف به 7 بازی باقی مانده لیگ کرده اند. ما باید به هر قیمتی شده تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای تحقق این مهم از جان و دل تلاش می کنیم.


ابراهیمی در مورد عدم گلزنی اش در هفته ای اخیر گفت: چند هفته ای است گل نزده ام، امیدوارم مقابل سایپا بازهم بتوانم گلزنی کنم. اما مهمتر از گلزنی من موفقیت تیم است. نوع بازی ام به شکلی است که علاوه بر دادن پاس گل در موقعیت گلزنی هم قرار می گیرم و تمام تلاشم را می کنم که دروازه سایپا را باز کنم.


او در پایان خاطرنشان کرد: من در این فصل پنالتی زن اول تیم بودم و مقابل استقلال خوزستان متاسفانه یک ضربه پنالتی را از دست دادم. خب این طبیعی است و بزرگترین بازیکنان دنیا نیز پنالتی خراب می کنند. هنوز هم اعتماد به نفس کافی را دارم و همچنان پنالتی زن اول تیم هستم.

دیدگاه‌ها