کد خبر : 1505749 | 28 بهمن 1396 ساعت 16:22 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

به جز خادم اجازه دخالت به فرد دیگری نمی دهم

پاسخ حسن یزدانی به ابهام های تغییر وزنش

دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت: در مورد شرایط وزنی‌ام تاکنون چند بار با کادر فنی صحبت کرده و نظراتم را به آن ها منتقل کرده‌ام.

پاسخ حسن یزدانی به ابهام های تغییر وزنش

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی بار دیگر به یک وزن بالاتر رفته و قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن 92 کیلوگرم روی تشک برود. این موضوع برخی انتقادات را در پی داشت و امروز قهرمان المپیک و جهان به آن پاسخ داد.


حسن یزدانی در این باره گفت: مسائل فنی‌ام را با رسول خادم، سرمربی تیم ملی و کادر فنی که همیشه من را حمایت کرده‌اند، در میان می‌گذارم و اجازه دخالت به کسی را نمی‌دهم.


وی افزود: در این سال‌ها در تیم ملی از رده‌های سنی نوجوانان تا بزرگسالان، مربیان زیادی از جمله محمد طلایی برای من زحمت کشیده و از من حمایت کرده‌اند که همیشه قدردان زحمات‌شان هستم.


قهرمان مسابقات جهانی 2017 تصریح کرد: قطعا باید پاسخگوی زحمات و حمایت‌های مربیان عزیزم که در این سال‌ها با حمایت آن‌ها موفق به کسب مدال جهان و المپیک شدم، باشم و هم‌چنان نیز با هم‌فکری و نظرات سرمربی تیم ملی، برنامه‌های فنی خود را با قدرت دنبال می‌کنم.


یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد شرایط وزنی‌ام تاکنون چند بار با کادر فنی صحبت کرده ام و نظراتم را به آن ها منتقل کرده‌ام و مطمئن هستم بهترین تصمیم با هم‌فکری انجام شده، در این زمینه گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها