کد خبر : 1505759 | 28 بهمن 1396 ساعت 18:53 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

وولفسبورگ 1-2 بایرن

پیروزی ارزشمند بایرن مونیخ در زمین وولفسبورگ

بایرن مونیخ در دیداری که از وولفسبورگ عقب افتاده بود، توانست جبران کرده و با سه امتیاز زمین حریف را ترک کند.

پیروزی ارزشمند بایرن مونیخ در زمین وولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ، صدرنشین بلامنازع بوندسلیگا امروز میهمان وولفسبورگ رده سیزدهمی بود که شرایط چندان خوبی هم نداشت.

مونیخی ها که سه شنبه باید به مصاف بشیکتاش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بروند، با ترکیب اصلی خود و البته در غیاب لواندوفسکی به مصاف وولفسبورگ آمده بودند.آنها بازی را مطابق انتظار بهتر از میهمان خود شروع کردند و کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی تیمی که زودتر به گل رسید، وولفسبورگ بود.

 

8 دقیقه از بازی گذشته بود که دیداوی وولفسبورگ را پیش انداخت. سانتر دقیق مالی از جناح چپ، با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی دیداوی همراه شد تا بایرن بر خلاف انتظارات 1-0 عقب بیفتد.

 

 

1284063

 

 

سه دقیقه بعد رودی می توانست بایرن را به گل تساوی برساند اما ضربه این بازیکن از روی دروازه با اختلاف اندکی راهی اوت شد. بایرن با در اختیار داشتن 79 درصد از مالکیت توپ و میدان از چپ و راست روی دروازه وولفسبورگ توپ می ریخت تا بازی را به تساوی بکشاند اما درخشش گلر وولفسبورگ و دفاع منسجم این تیم سدی بزرگ بود در راه رسیدن به این هدف.

 

دقیقه 44 بازی روبن روی یک ضدحمله با پاس ریبری روانه دروازه شد و با حرکات فریبنده خود موقعیت خوبی برای گلزنی کسب کرد اما ضربه او توسط گلر وولفسبورگ مهار شد تا نیمه اول با برتری وولفسبورگ به اتمام برسد.

 

 

1284055

 

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و پس از 10 دقیقه صاحب یک ضربه پنالتی شد.

روی ریباند و توپی که گلر وولفسبورگ برگشت داده بود، این تولیسو بود که صاحب توپ شد و با خطای مدافع به زمین افتاد. پس از بررسی ویدئو چک، داور حکم به پنالتی داد ولی آرین روبن این ضربه را از دست داد. واکنش خوب گلر وولفسبورگ این تیم را همچنان برنده بازی نگاه داشت.

 

 

1284064

 

 

بایرن سرانجام دقیقه 64 مزد حملات خود را گرفت و توسط واگنر به گل رسید.

سانتر بیرون پای روبن از راست را واگنر بالاتر از مدافع مستقیم خود با یک ضربه سر دقیق به گل تساوی بایرن تبدیل کرد تا همه چیز برابر شود.

 

بازی با تساوی در حال اتمام بود که دقیقه 90 برای بایرن اعلام پنالتی شد تا لواندوفسکی که به زمین آمده بود، آن را به گل دوم تبدیل کند. به این ترتیب بایرن از شکست پیروزی ساخت و برتری امتیازی خود در صدر جدول را تداوم حفظ کرد.

دیدگاه‌ها