کد خبر : 1505791 | 28 بهمن 1396 ساعت 18:57 | 137K بازدید | 0 دیدگاه

ورمزیار: چرا بازی های پرسپولیس را سه هیچ نمی‌کنید؟

مدیر آکادمی استقلال می گوید خبرنگار مورد نظر به دنبال حاشیه سازی برای این تیم بوده است.

ورمزیار: چرا بازی های پرسپولیس را سه هیچ نمی‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری مربی تیم جوانان استقلال تهران با یک خبرنگار بیان کرد: متاسفانه یکی از خبرنگاران برنامه 90 در حاشیه دیدار تیم جوانان استقلال با مقاومت با سرمربی این تیم دچار درگیری لفظی شد. البته پیش از این بازی هم سایت برنامه با بررسی به موضوع حسین توکلی، ما را به زحمت انداخته و اذیتمان کرد. هیئت فوتبال استان تهران در جریان تمام مسائل مربوط به توکلی است. با توجه به اینکه استقلال در جریان تخلف توکلی نبود و این بازیکن سال 95 با هویت و مشخصات تائید شده در صبا قم به میدان رفته و سپس به استقلال آمده بود، بنابراین کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران تنها توکلی را محروم کرد و علیه استقلال حکم نداد.


او افزود: تمام خبرنگاران برای ما قابل احترام هستند اما جنجال سازی های این سایت منجر به عصبانیت فدایی شد و او پس از شکست تیمش نمی توانست با رسانه ها صحبت کند. اصحاب رسانه جزء زحمتکشان فوتبال هستند اما باید شرایط مربی را هم درنظر گرفت.البته فدایی تاکید داشت چرا برنامه 90 به ماجرای سه بر صفر شدن بازی های پرسپولیس به دلیل جعل سند از سوی طارمی و طاهری ورود نمی کند و روی سایتش تنها تیم پایه استقلال را بزرگ نمایی می کند.


مدیر آکادمی باشگاه استقلال عنوان کرد: مربی ما به خبرنگار فوق توضیح داد که باشگاه پرسپولیس در پرونده انتقال مهدی طارمی از ریزه اسپور جعل اسناد کرده است و  این بازیکن و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستند که دست به تخلف زدند و سندسازی کردند اما همه روی استقلال زوم کرده اند.زمانیکه یک مربی بازی فینال را می بازد، در آن لحظه نبایست برای او کری خواند اما شک نکنید با توجه به برخوردی که فدایی با آن خبرنگار داشت با سرمربی جوانان استقلال برخورد می کنیم.


ورمزیار ادامه داد: بر اساس حکم  کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران نتایج استقلال تغییر نمی کند. با این حال سایت برنامه 90 مدام خبری منتشر می کرد مبنی بر اینکه جعل بزرگی در فوتبال پایه رخ داده است و تمام بازی های استقلال باید سه بر صفر شود.این خبرها موج زیادی علیه باشگاه استقلال ایجاد کرد. برهمین اساس می خواهم از 5 تا 6 هزار هواداری که روز بازی به ورزشگاه آمدند و از تیم ما حمایت کردند، تشکر کنم اما باور کنید موج راه افتاده از سوی عوامل سایت برنامه نود سبب شد بازیکنان ما از لحاظ روحی وروانی تحت تاثیر قرار گیرند و نتیجه را واگذار کنند. متاسفانه این خبرنگار پس از پایان بازی سمت مربیان ما رفت و در این لحظه یک درگیری لفظی بین محمد فدایی و خبرنگار برنامه رخ داد. به هیچ وجه آنها با هم درگیر نشدند. سایت 90 مدام دنبال تخریب استقلال و مسائل دیگری است.

دیدگاه‌ها