کد خبر : 1505793 | 28 بهمن 1396 ساعت 19:07 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مظفر: تماشاگران به تیم بانوان انگیزه دادند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی مقابل روسیه گفت نتیجه مهم نبود و من از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم.

مظفر: تماشاگران به تیم بانوان انگیزه دادند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهرزاد مظفر،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از پایان بازی اول دوستانه ایران و روسیه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را مقابل تیم روسیه ارائه کردیم. از عملکرد بازیکنان راضی‌ام. فارغ از نتیجه از این که بازیکنان تیم ایران تمامی نکاتی را که در تمرینات گفته بودیم را اجرا کردند، خوشحالم.


وی افزود: ما خود را برای پیروزی مقابل روسیه آماده کرده بودیم، وارد زمین شدیم تا تاکتیک‌های خود را به تیم حریف دیکته کنیم. بازی امروز مقابل روسیه استثنایی بود.


سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: به طور حتم بازی فردا سخت‌تر خواهد بود. بر همین اساس فیلم مسابقه امروز را آنالیز خواهیم کرد تا در بازی فردا نیز پیروز باشیم.


مظفر یادآور شد: با توجه به تعداد محدود بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال این بازی‌ها غنیمتی‌ است که باید از آنها به خوبی استفاده کنیم.


وی تصریح کرد: در بازی امروز ۲ بازیکن کلیدی یعنی فهیمه زارعی و فرشته کریمی را در اختیار نداشتیم، دو مهره کلیدی تیم ایران، با این وجود بازیکنان جوان این تیم به خوبی مقابل روسیه بازی کردند.


سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: حضور تماشاچیان و بازی مقابل هواداران و تشویق آنها انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهد. ای کاش سالن بزرگتر بود تا جمعیت بیشتری به سالن می‌آمدند، با این وجود از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که این فضا را برای ما فرآهم کردند تا بازیکنان در جو چنین سالنی مسابقه دهند. با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برگزار می‌شود و تایلندی‌ها تماشاگران پرشور و هیجانی را دارند باید از حالا خود را با جو سنگین مسابقات آماده کنیم.

 

دیدگاه‌ها