کد خبر : 1505836 | 29 بهمن 1396 ساعت 08:44 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات خوش پرسپولیسِ برانکو از کشورهای عربی!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی به قطر سفر کردند که در سه فصل اخیر خاطرات خوشی از کشورهای عربی دارند.

خاطرات خوش پرسپولیسِ برانکو از کشورهای عربی!

به گزارش "ورزش سه"، البته شکست تلخ مقابل الهلال، باخت سه گله به لخویا و الریان و عدم کسب پیروزی در عمان نیز در کارنامه حضور سرخ ها در کشورهای عربی ثبت شده اما آن ها پیروزی های بزرگی نیز در کشورهای عربی و مشخصا امارات و قطر ثبت کرده اند.

 

اولین خاطره خوش، به پیروزی در ابوظبی بر می گردد. جایی که شاگردان ایوانکوویچ، یک بار از حریف پیش افتادند اما ورق برگشت و الوحده تا آستانه پیروزی پیش رفت تا این که مهدی طارمی در درخششی بی نظیر، پرسپولیس را به 3 امتیاز رساند. نماینده ایران در دقیقه 3 از حریف پیش افتاد اما برای زدن گل دوم، 78 دقیقه صبر کرد تا این که طارمی با ضربه سر گلزنی کرد. 8 دقیقه بعد هم سروش سانتری استثنایی انجام داد و بازهم مهاجم شماره 9 این تیم، با ضربه پا کار را برای الوحده تمام کرد.

 

چند ماه بعد آن ها در قطر، جشن صعود به 8 تیم پایانی را در نیمه شب برگزار کردند. بازی رفت در حالی صفر صفر شد که مهدی طارمی، پنالتی سوزی کرد و قرمزها در دیدار مقابل لخویا، به گلزنی نیاز داشتند، هدفی که آسان به نظر نمی رسید اما شاگردان پروفسور، با حرکت انفجاری امیری و طارمی و اشتباه مدافع لخویا، به گل رسیدند.

 

در مرحله بعدی، هر دو بازی در کشوری عربی برگزار شد. آن ها در عمان از الاهلی میزبانی کردند و در قطر، میهمان این تیم بودند و در هر دو بازی، خاطرات شیرینی برای هواداران ثبت شد. منشا و خلیل زاده، بازی رفت را با تساوی 2-2 به پایان رساندند و در بازی برگشت، سه مهاجم پرسپولیس، کار الاهلی را ساختند و پرسپولیس را به نیمه نهایی بردند. دیدار برگشت که در قطر برگزار شد، یکی از خاطره انگیزترین مسابقات چند دهه اخیر سرخ ها بود.

 

حال آن ها بار دیگر راهی قطر می شوند و امیدوارند السد را هم به لیست تیم های شکست داده آسیایی اضافه کنند؛ کاری که آسان نیست اما با حمایت ایرانی های قطر، ممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها