کد خبر : 1505857 | 29 بهمن 1396 ساعت 10:00 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب روزنامه الریاضیه عربستان

الحبسی انتخاب اول دیاز برای جدال با استقلال ایران

روزنامه مطرح عربستانی امروز مدعی شد سرمربی ارژانتینی الهلال تصمیم گرفته از سنگربان ملی پوش عمانی خود به عنوان انتخاب اول مقابل استقلال بهره ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیه در فاصله 48 ساعت تا جدال حساس استقلال با الهلال در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از برنامه جدید سرمربی آرژانتینی پرده برداشت و مدعی شد گلر اول آبی های شهر ریاض در مسقط علی الحبسی ستاره عمانی خواهد بود.


این روزنامه نوشت:« برخلاف بازی های قبلی که عبدا.. معیوف دروازه بان اول تیم ملی عربستان انتخاب اصلی رامون دیاز درون دروازه الهلال بود این بار مربی آرژانتینی تصمیم دارد از علی الحبسی به عنوان سنگربان خود در مسقط مقابل استقلال بهره ببرد تا با این حرکت هم از نظر روانی هم حس رقابتی برتری هایی برای تیمش به دست آورد».

 

1284147


الریاضیه در تکمیل خبر خود از اردوی الهلال نوشت:« دیاز این تصمیم را برحسب اطلاعاتی که از میزان علاقه عمانی ها به الحبسی دارند ، گرفته است و بیشتر دنبال جلب حمایت حداکثری فوتبالدوستان عمانی در مسقط است تا مقابل استقلال به خوبی از امتیاز یار دوازدهم برخوردار باشد ضمن این که الحبسی در تمرینات نشان داده از آمادگی لازم برای بازی کردن برخوردار است».

دیدگاه‌ها