کد خبر : 1505868 | 29 بهمن 1396 ساعت 10:29 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه های جانشینی ربروف در الاهلی 

سرمربی رقیب تراکتورسازی چرا ابقا شد؟

با وجود اخبار غیررسمی پیرامون اخراج سرمربی رقیب تراکتورسازی اما این مربی اوکراینی در سمت خود ابقا شد تا در مصاف با الجزیره روی نیمکت الاهلی بنشیند.

به گزارش "ورزش سه"، حتی برد برابر تراکتورسازی در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست به وضعیت سرگئی ربروف روی نیمکت رهبری الاهلی سرو سامان بدهد چون روند پر فراز و نشیب این تیم در لیگ عربستان حسابی کاسه صبر سران باشگاه و طرفداران را لبریز کرده بود.


در شرایطی که بعد از توقف الاهلی برابر الفیحا در این هفته از رقابت های لیگ عربستان خبر اخراج و برکناری ربروف را نقل محافل کرد اما در کمال تعجب این تصمیم عملی نشد تا مربی اوکراینی در دومین بازی از رقابت های لیگ قهرمانان نیز عهده دار هدایت سبزپوشان جده برابر الجزیره در ابوظبی باشد.

 

1284155


روزنامه الریاضیه در افشاگری وتو شدن تصمیم اخراج ربروف مدعی شد قوانین رقابت های آسیایی پیرامون این که مربی جدید باید تا 24 ساعت قبل از بازی های رسمی مدارک خود را در اختیار داشته باشد سران باشگاه الاهلی را از اخراج ربروف منصرف کرد چون روند مذاکرات آنها برای انتخاب جانشین برای این مربی اوکراینی چندان مثبت پیش نرفته بود و ممکن بود اخراج ربروف از نظر اعتباری به این باشگاه در لیگ قهرمانان خدشه وارد کند.


الریاضیه همچنین مدعی شد سران الاهلی در حال حاضر روی دو نام سرشناس به عنوان جانشین احتمالی ربروف تمرکز کرده اند که این دو نفر ویکتور پتورکا مربی سابق باشگاه التحاد عربستان و رامون کالدرون سرمربی آرژانتینی و مشهور حاشیه خلیج فارس است که به تازگی از باشگاه القطر کنار گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها