کد خبر : 1506127 | 30 بهمن 1396 ساعت 11:22 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب آبی‌های خوزستان شکسته می‌شود؟

با نزدیک شدن تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان تلاش مسئولان محلی برای پایان یافتن اعتصاب آبی‌پوشان اهوازی ادامه دارد.

اعتصاب آبی‌های خوزستان شکسته می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" بازیکنان استقلال خوزستان در اعتراض به بدقولی این باشگاه و تأخیر طولانی در زمان پرداخت مطالبات معوقه از اواخر هفته پیش دست به اعتصاب زدند و طی روزهای گذشته در تمرینات و مسابقه تدارکاتی شرکت نکردند.

 

این در حالیست که استقلال خوزستان در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم میهمان پرسپولیس است؛ مسابقه‌ای برابر مدعی اول قهرمانی لیگ که باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود و پوشش رسانه‌‎‌ای ویژه‌ای خواهد داشت.

 

تا روز گذشته رایزنی و وعده وعیدهای مدیران باشگاه استقلال خوزستان مورد پذیرش بازیکنان این تیم قرار نگرفته بود و جلسه برگزار شده در هیات فوتبال خوزستان هم خروجی موردنظر آبی‌پوشان را نداشت.

 

در همین زمینه، استاندار خوزستان در گفت‌وگوی تلفنی به مالک باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده است با توجه به تبعات اجتماعی کناره‌گیری این باشگاه از لیگ برتر باید شرایطی فراهم شود تا به هر شکل ممکن در بازی‌های هفت هفته پایانی لیگ امسال حاضر شوند.

 

تلاش مسئولان محلی برای جلب رضایت بازیکنان استقلال خوزستان و حضور آن‌ها در تمرینات ادامه دارد و شاید طی امروز یا فردا شاهد پایان یافتن اعتصاب سفت و سخت آبی‌پوشان اهوازی باشیم.

دیدگاه‌ها