کد خبر : 1506184 | 30 بهمن 1396 ساعت 15:21 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی‌فرد و غلامی نخستین نمایندگان ایران

حریفان بوکسورهای ایران مشخص شدند

در پایان مراسم قرعه کشی رقابت‌های بوکس بلغارستان که امروز (دوشنبه) در شهر صوفیه برگزار شد، هفت بوکسور ایران رقبای خود را شناختند.

حریفان بوکسورهای ایران مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی بوکس بلغارستان از امروز (دوشنبه) ۳۰ بهمن آغاز می‌شود که تیم ملی ایران نیز با هفت بوکسور در این تورنمنت حاضر شده است. از صبح امروز نیز مراسم قرعه کشی و وزن کشی این تورنمنت برگزار شد تا بوکسورها رقبای خود را بشناسند.

 

با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های بین المللی بوکس در صوفیه بلغارستان، هفت نماینده ایران در این رقابت‌ها حریفان خود را به ترتیب زیر شناختند:

 

رضا سلیمان‌فرد بوکسور سبک وزن ایران در ۵۲ کیلوگرم، دور نخست به مصاف کواندیکوف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی مقابل پیروز دیدار آذربایجان و بلغارستان قرار می‌گیرد.

 

سجاد محمدپور در وزن ۵۶کیلوگرم، در دور نخست به مصاف ولادیسلاو یتوشکین از اوکراین می‌رود و در صورت برتری با حریفی از روسیه یا مولداوی مبارزه خواهد کرد.

 

سید دانا اسماعیل‌زاده دیگر بوکسور ایران در وزن ۶۴ کیلوگرم، دور نخست استراحت، سپس برابر ژیراج از هند به روی رینگ می رود.

 

سجاد کاظم زاده بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی، ابتدا در دور نخست به مصاف پیتر دراگانوف از بلغارستان می‌رود.

 

سید شاهین موسوی نماینده ۷۵ کیلوگرم تیم ملی، در دور نخست به مصاف جین لوک دیوید از موریتیس می‌رود.

 

سالار غلامی بوکسور سنگین وزن ایران در ۹۱ کیلوگرم نیز، در دور نخست مهدی بوروس از مراتکش می رود و در صورت برتری با برنده به مصاف حریفی از کانادا یا بلغارستان خواهد رفت.

 

ایمان رمضانپور هم به عنوان آخرین مشت زن ایران در وزن +۹۱ کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست با حضور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سالیش کومار از هند می‌رود.

 

رقابت های مقدماتی از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می شود و امروز (دوشنبه) و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران "رضا سلیمانی‌فرد" در وزن ۵۲ و سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم برای ایران به روی رینگ می روند.

 

هدایت تیم ملی بوکس ایران در این رقابت‌ها را "اکبر احدی" به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

 

دیدگاه‌ها