کد خبر : 1506201 | 30 بهمن 1396 ساعت 17:20 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

چالش غیرمنتظره مسی مقابل چلسی

شاید تصور اینکه تیمی در دنیا وجود دارد که پس از 8 بار قرار گرفتن مقابل مسی، هیچ گلی از او دریافت نکرده و تنها یک شکست نیز در کارنامه اش ثبت شده باشد، غیرممکن به نظر برسد.

چالش غیرمنتظره مسی مقابل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در استمفورد بریج، چلسی میزبان بارسا از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.

جدالی که در سال های گذشته یادآور خاطراتی جذاب برای فوتبالدوستان است. این بازی برای لیونل مسی حساسیت های مضاعفی نیز دارد چرا که او از آخرین مصافش با چلسی خاطره خوشی ندارد.

فوق ستاره آرژانتینی تاکنون 8 بار برابر چلسی به میدان رفته، گلی نزده و بارسا نیز فقط یک بار پیروز شده است.

 

 

1284526

 

 

اولین بار سال 2006 بود که مسی در استمفورد بریج به مصاف چلسی رفت و بارسا 1-2 به پیروزی رسید. همان بازی معروف که دل هورنو اخراج شد و مورینیو در نشست خبری پس از مسابقه، داوری را زیر سئوال برد. در بازی برگشت در نوکمپ، دو تیم 1-1 مساوی کردند و بارسا راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

در بازی برگشت مسی با مصدومیتی سنگین مواجه شد که او را از ادامه فصل محروم کرد. بارسا بدون مسی به فینال رسید و قهرمان شد.

 

چند ماه بعد و در فصل 07-2006، بارسا و چلسی این بار در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. بازی رفت را چلسی با گل دروگبا برد و در بازی برگشت هم دو تیم 2-2 مساوی شدند. مسی در بازی برگشت یک کارت زرد هم دریافت کرد.

 

سال 2009 بارسا و چلسی در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند. بازی رفت در نوکمپ بدون گل مساوی شد و بازی برگشت که بسیار هم از حیث داوری جنجالی شد، بارسا با کسب یک تساوی 1-1 راهی فینال شد. گل بارسا را اینیستا در دقیقه 90 به ثمر رساند.

 

 

1284274

 

 

سال 2012 بار دیگر دو تیم در نیمه نهایی مقابل هم به میدان رفتند. بازی رفت در لندن با برتری یک گله چلسی به اتمام رسید و در بازی برگشت که مسی یک پنالتی هم از دست داد، آبی ها با تساوی 2-2 موفق به صعود به فینال شدند.

 

آمار مسی برابر چلسی به این شرح است: 8 بازی، یک برد، دو باخت و 5 تساوی. بدون گل زده و دو کارت زرد.

 

 

دیدگاه‌ها