کد خبر : 1506363 | 01 اسفند 1396 ساعت 13:13 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

آمار عجیب مالکیت توپ ویگان مقابل سیتی

ویگان اتلتیک بار دیگر نشان داد که تنها آمار مهم در فوتبال، مالکیت توپ است و نه چیز دیگری.

آمار عجیب مالکیت توپ ویگان مقابل سیتی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم منچسترسیتی و ویگان در جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ویگان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست داده و به دور بعد رقابت ها صعود کند. سیتی عملکرد بسیار خوبی در جریان بازی داشت ولی آنها در گلزنی ناکام بودند و تمام حملاتشان به در بسته خورد.

 

این در حالیست که در سوی دیگر، ویگان با در اختیار داشتن تنها 17.4 درصد مالکیت توپ، توانست در دقیقه 79 به گل برسد و پیروز میدان شود.

 

 

1284689

 

 

اخراج فابین دلف در نیمه اول با کارت قرمز مستقیمی که به خاطر خطای شدید روی بازیکن ویگان صورت گرفت، مطمئنا کار سیتی را برای کسب نتیجه بسیار دشوار کرد ولی مالکیت توپ 82.6 درصدی سیتیزن‌ها، تاثیری در روند بازی نداشت و کمکی به آنها برای کسب پیروزی نکرد.

 

پپ شرایط مشابهی را در رقابتی بزرگتر و مقابل تیمی بزرگتر نیز تجربه کرده بود. در زمان حضور او در بارسا، تیمش در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف اینترمیلان رفت و با در اختیار داشتن 86.5 درصد مالکیت توپ، نتوانست شاگردان مورینیو را شکست دهد و مغلوب شد.

 

این شکست، سومین شکست فصل سیتی پس از شکست مقابل شاختار در چمپیونزلیگ و لیورپول در لیگ برتر است. به علاوه این شکست، امیدهای آنها برای تبدیل شدن به اولین تیم انگلیسی که چهارگانه را کسب می‌کند از بین برد.

 

دیدگاه‌ها