کد خبر : 1506389 | 01 اسفند 1396 ساعت 15:46 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها مراقب باشند

نوری: ژاوی سلطان پاس گل است

کاپیتان سابق پرسپولیس در زمان حضور در لیگ قطر تقابل‌های جالبی با ژاوی داشته و امیدوار است سرخپوشان امروز به خوبی این ستاره اسپانیایی را مهار کنند.

نوری: ژاوی سلطان پاس گل است

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، هافبک سابق پرسپولیس که این روزها در پارس جنوبی حضور دارد، سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر و تیم المسیمر قطر را در کارنامه دارد. او که بارها برابر ژاوی قرار گرفته، امیدوار است تیم سابقش موفق شود ستاره‌های حریف را متوقف کند.


او در این رابطه می‌گوید: ژاوی بازیکن بسیار بزرگی است رزومه خیلی خوبی دارد یک زمانی بهترین بازیکن دنیا بوده و هنوز هم سلطان پاس گل است.


نوری که با بازوبند کاپیتان تیمش بارها برابر ژاوی در دیدار رسمی و تدارکاتی قرار گرفته در خصوص تقابل پرسپولیسی‌ها با ستاره اسپانیایی گفت: من در زمانی که در المسیمیر قطر حضور داشتم بارها مقابل این بازیکن بازی کردم فوق العاده بازیکن باهوشی است که تیمش را به خوبی در زمین هدایت می‌کند از جمله هافبک‌هایی است که توپ را لو نمی‌دهد و فکر می‌کنم پرسپولیس کار سختی را مقابل وی خواهد داشت.


هافبک کنونی پارس جنوبی درباره شرایط السد نیز اینطور گفت: تیم السد یک تیم چند ملیتی است که بازیکنان خارجی باکیفیتی دارد فکر می‌کنم بازی خوب و تاکتیکی شود و امیدوارم پرسپولیس با همان اقتداری که در لیگ حاضر شده در آسیا هم موفق شود همان طور هم که گفتم دیدار مقابل السد به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل نسف قارشی خواهد بود.

دیدگاه‌ها