کد خبر : 1506447 | 01 اسفند 1396 ساعت 20:43 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهار نما پیش از گل السد به پرسپولیس(عکس)

بازیکنان السد قطر در ریباند ضربه آزاد توانستند گل اول را وارد دروازه پرسپولیس کنند.

به گزارش " ورزش سه"، السد قطر در بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به سختی و با گل دقیقه ۹۰ توانست الوصل امارات را شکست دهد، اما آنها امشب نمایش بهتری برابر پرسپولیس ارائه کردند که نتیجه آن برتری یک بر صفر در نیمه اول و زدن گل برنامه‌ریزی شده بود.

 

بازیکنان السد با میدان‌داری ژاوی و پاس‌های پیاپی در میانه زمین به دنبال پیدا کردن روزنه در خط دفاعی پرسپولیس بودند تا با پاس‌های در عمق موقعیت گلزنی به وجود بیاورند، اما این تیم با به دست آوردن یک ضربه آزاد توانست دروازه سرخ پوشان را باز کند و با روحیه بالاتری به کارش ادامه دهد.

 

شجاع خلیل‌زاده با خطای بی‌موردی که در فاصله ۳۰ متری دروازه خودی انجام داد و یک کارت زرد گرفت، موقعیت مناسبی برای السد فراهم کرد که این ضربه آزاد را بغداد بونجاح، مرد ۲ گله السد قصد داشت با شوت از راه دور تبدیل به گل کند که این اتفاق نیافتاد؛ ولی در ادامه حمله این تیم ثمربخش شد.

 

در حالی که بیرانوند دیوار دفاعی را مقابل این ضربه آزاد چیده بود، شوت بونجاح به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد و در ادامه به اکرم عفیف رسید تا او توپ را به زیبایی ارسال کند و بونجاح با ضربه سر، گل اول السد را به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه- دوحه

دیدگاه‌ها