کد خبر : 1506480 | 01 اسفند 1396 ساعت 21:05 | 99.4K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: باید با گل‌های بیشتری می‌بردیم

سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری بعد از برد الهلال شرکت کرد.

شفر: باید با گل‌های بیشتری می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر با حضور در نشست خبری درباره دیدار با الهلال صحبت های مختلفی را مطرح کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

  • صحبت های اولیه؟


اول از همه باید این را بگویم که عمان کشور زیبایی است اما خوشحال نیستم که بازی خانگی ما در ایران برگزار نمی شود و در خارج از ایران برگزار می شود. این بازی اگر در تهران بود ما 80 هزار تماشاگر داشتیم. برای این بازی که استقلال و الهلال هستند، باید هواداران بیشتری در ورزشگاه باشند. از کسب برد و سه امتیاز خوشحال هستم. بابت سه امتیاز و بازی خوبی که انجام دادیم خوشحال هستم.

 

کارهایی که در تمرین انجام دادیم و در جلسات آنالیز مرور کرده بودیم، را به خوبی انجام دادیم.

 

 

  • تغییرات در ترکیب؟


ما قبل از بازی یک مشکل داشتیم و امید نورافکن مصدوم شد. حیدری که دفاع راست بازی می کند را به سمت چپ بردیم. برای این بازی رحمتی را درون دروازه قرار دادیم که تجربه بیشتری دارد و می تواند از عقب با بازیکنان صحبت کند. تیم ما شخصیت و عملکرد گروهی بسیار قدرتمندی دارد. استقلال تیمی است که شخصیت بالایی دارد و کار گروهی را به بهترین شکل انجام می دهد. از عملکرد بازیکنان به ویژه در سمت راست زمین بسیار راضی هستم. قبل از گلزنی هم گفتم وای خدای من می توانیم گل بزنیم و همان توپ گل شد. یک گل زدیم اما شانس های بیشتری داشتیم. در نیمه اول سه شانس داشتیم و گلزنی نکردیم. وقتی بازی را می بریم همه چیز خوب است اما باید تمرکز خود را بالا ببریم و در کارهای گروهی و موقعیت های گلزنی بهتر عمل کنیم. بازی های سختی برابر فولاد، پرسپولیس و العین داریم. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی های بعدی آماده شویم.

 

 

  • عدم عقب نشینی بعد از گلزنی؟


اگر عقب نشینی می کردیم، الهلال حمله می کرد و این موضوع کار را برای ما سخت می کرد. طبق روال قبلی از جلو پرس کردیم تا به سمت دروازه ما حمله نشود. البته آنها توپ های بلند هم فرستادند که دفع این توپ ها کار سختی نبود.

 

 

  • عملکرد داوری؟


به تیم داوری خسته نباشید می گویم زیرا عملکرد خوبی داشتند و این موضوع برای همه تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا مهم است.

دیدگاه‌ها