کد خبر : 1506514 | 02 اسفند 1396 ساعت 08:45 | 134.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر استقلال؛

رامون دیاز از الهلال اخراج شد

سرمربی آرژانتینی تیم الهلال پس از شکست مقابل استقلال از کار برکنار شد.

رامون دیاز از الهلال اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الهلال عربستان پس از شکست یک بر صفر  مقابل استقلال ایران و قرار گرفتن در قعر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا از سوی مدیران این باشگاه اخراج شد.

 

چند هفته‌ای می شد که مشکلات بین مدیران الهلال و سرمربی این تیم بالا گرفته بود و حتی هواداران الهلال نیز خواستار جایگزینی اسطوره باشگاهشان، سامی الجابر، به جای این مربی آرژانتینی شده بودند.

 

دیاز که با الهلال لیگ برتر عربستان و جام پادشاهی این کشور در سال ۲۰۱۷ را فتح کرده و آبی های ریاض را به فینال لیگ‌قهرمانان فصل قبل رسانده بود، در فصل جاری با وجود صدرنشینی در لیگ، از جام پادشاهی حذف شد و لیگ قهرمانان را به شکلی ضعیف آغاز کرد تا موجبات اخراجش فراهم شود.

 

او در طول ۶۵ بازی که روی نیمکت پرافتخارترین تیم فوتبال عربستان نشست، ۵۲ برد، ۷ تساوی و تنها ۶ باخت به دست آورد و آمار فوق العاده ی ۸۰ درصد پیروزی را ثبت کرد.

 

1284950

 

 حال باید دید در این موقعیت حساس مدیران الهلال سراغ گزینه‌ای مثل سامی الجابر می‌روند یا اینکه کاندیداهای همیشگی خود از جمله کازمین اولاریو را معرفی می‌کنند.

 

طبق اعلام باشگاه الهلال، تا زمان تعیین جانشین دیاز، خوان براون سرمربی تیم امید الهلال، هدایت تیم اصلی را بر عهده خواهد داشت.

 

1284907

دیدگاه‌ها