کد خبر : 1506545 | 02 اسفند 1396 ساعت 09:46 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیری: همه ما جادوگر هستیم!

هافبک خونه به خونه به حواشی اطراف این تیم طی یک هفته اخیر واکنش نشان داد.

امیری: همه ما جادوگر هستیم!

به گزارش "ورزش سه"،  مهران امیری در مورد پیروزی برابر ایران‌جوان گفت: شاید قبل از بازی این تفکر در بین بازیکنان ما بود که مسابقه راحتی داریم و همین امر موجب شد نتوانیم در نیمه اول بازی خودمان را انجام دهیم ولی در نیمه دوم بعد از تذکرات و صحبت‌هایی که آقای اسکوچیچ داشت، خودمان را پیدا کردیم و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.

 

او با انتقاد از جو به وجود آمده برای خونه به خونه و اتهام جادوگری به این تیم اظهار کرد: به میان آوردن اینطور مباحث توهین به زحمات تمام مجموعه تیم ما در طول این مدت است؛ یک فصل در زمین بی‌کیفیت بابل تمرین کردیم و زحمت کشیدیم، حالا می‌گویند جادوگر؛ پس این زحمات چه می‌شود؟ واقعا این حرف‌ها در حق ما بی‌انصافی است؛ اصلا جادوگر خونه به خونه من هستم که هر بازی بالای ۱۱ کیلومتر می‌دوم؛ جادوگر تیم بازیکنانی هستند که با تمام وجود برای خونه به خونه بازی می‌کنند و در این زمین خراب از جان مایه می‌گذارند.

 

هافبک خونه به خونه ادامه داد: تمام تیم ما دونده‌اند و جادوی خونه به خونه همین است؛ اگر جادوگر بود، پس زحمات آقایان اسکوچیچ و نکونام چه می‌شود؛ خواهشا این حرف‌ها را نزنید؛ ما از ابتدای فصل راه موفقیت را با آقای نکونام طی کردیم و روزهای خوبی داشتیم؛ الان هم آقای اسکوچیچ چهار برد مهم و یک تساوی داشته؛ البته به نظرم جادوگری است که یک مربی در پنج بازی اول با تیم جدیدش ۱۳ امتیاز بگیرد!؛  ای‌کاش با جادوگر وضعیت زمین چمن بابل هم درست شود!

 

امیری با بیان اینکه خونه به خونه شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، گفت: همه چیز دست خودمان است و نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهیم؛ به رتبه دوم جدول رسیدیم و همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا این رتبه را حفظ کنیم و بالاتر برویم؛ به موفقیت در جام حذفی هم نیم‌نگاهی داریم و نباید ناامید باشیم.

دیدگاه‌ها