کد خبر : 1506555 | 02 اسفند 1396 ساعت 10:17 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین قضاوت ناظمی در لیگ هفدهم

داور کم تجربه برای دیدار پرسپولیس!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان را یک داور جوان و کم تجربه در لیگ برتر سوت خواهد زد.

داور کم تجربه برای دیدار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر یک نام بیش از همه توجهات را به خود جلب می کند. اینکه قضاوت دیدار پرسپولیس و  استقلال خوزستان که مسابقه حساسی تلقی می شود، برعهده کوپال ناظمی داور جوان فوتبال است.


ناظمی 35 ساله که فعالیت حرفه ای خود در امر داوری را از سال 1379 با اخذ مدرک درجه سه داوری فوتبال آغاز کرد و در سال 1385 درجه ملی خود را گرفت، در حالی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را سوت می زند که قضاوت های کمی در لیگ برتر هفدهم داشته است. او تاکنون دیدارهای سیاه جامگان- نفت تهران، گسترش فولاد- سپاهان، تراکتورسازی- ذوب آهن و پدیده -گسترش فولاد  را سوت زده و بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان پنجمین بازی خواهد بود که در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.


ناظمی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت به پایان رسانده و از جمله داوران تحصیلکرده فوتبال به حساب می آید. با این حال به نظر می رسد با توجه به تجربه کمی که او در داوری فوتبال دارد، روز سختی را در ورزشگاه آزادی بگذراند؛ خصوصا اینکه پرسپولیس روی کاغذ شانس دارد تا در صورت شکست سایپا، ذوب آهن و فولاد، قهرمانی اش را با برد مقابل استقلال خوزستان قطعی کند.


دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان ساعت 18:30 روز شنبه 5 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها