کد خبر : 1506563 | 02 اسفند 1396 ساعت 10:39 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

سرما، چالش اصلی آسمان خراش ها در قزاقستان

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان تیم سازماندهی شده ای است و بازی سختی خارج از خانه پیش رو داریم.

سرما، چالش اصلی آسمان خراش ها در قزاقستان

به گزارش "ورزش سه"،مهران شاهین طبع درباره شرایط ملی پوشان بسکتبال پیش از دیدار با قزاقستان اظهار داشت: شرایط جوی قزاقستان و شهر آستانه با تهران متفاوت و خیلی سرد است، اما خوشبختانه  پیش بینی این هوا را کرده‌ ایم و مشکلی وجود ندارد. پزشک تیم هم مراقب بچه ها است.


وی در مورد قزاقستان گفت: آنها تیم خوب و سازمان‌دهی شده ای هستند و امیدوارم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. آنها از دو بازی اول خود دو برد دارند و از شرایط میزبانی هم استفاده خواهد کرد. 


سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: 8 بازیکن این تیم در باشگاه آستانه حضور دارند و بازی قبلی آنها مقابل عراق را هم دیده و آنالیز کرده ایم.


شاهین طبع در مورد انتخاب 12 بازیکن گفت: ما برای دو بازی کارمان را با 15 بازیکن استارت زدیم  و این بچه ها را باید در دو بازی ارزیابی کنیم و سه بازیکنی هم که به قزاقستان نیامدند در تهران در حال تمرین هستند و احتمالا مقابل عراق هم تغییراتی داشته باشیم.


وی در پاسخ به این سوال که بازی با قزاقستان مهمتر است یا با عراق در تهران عنوان کرد: هر مسابقه شرایط و حساسیت خودش را دارد، اما بازی با قزاقستان چون خارج از خانه محسوب می‌شود سخت تر است.


دیدار قزاقستان و ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال فردا پنجشنبه ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها