کد خبر : 1506586 | 02 اسفند 1396 ساعت 11:49 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال شخصیت آسیایی خود را نشان داد

دین محمدی: باز هم الهلال را می بریم

برتری مقابل نایب قهرمان آسیا آن هم در ورزشگاه بی طرف، حلاوت بسیار بیشتری داشت به خصوص که شخصیت بالای آسیایی استقلال را به معرض نمایش گذاشت.

دین محمدی: باز هم الهلال را می بریم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال و مربی این روزهای شهرداری تبریز با تمجید از نمایش بی نقص بازیکنان در مصاف با الهلال مدعی شد اگر این بازی چند بار دیگر هم تکرار شود باز هم این آبی های پایتخت خواهند بود که برنده زمین را ترک می کنند.


دین محمدی در همین ارتباط گفت: «به دقت این بازی را تماشا کردم و باید بگویم الهلال اصلا حرفی برای گفتن نداشت. استقلال با اعتماد به نفس و شخصیت آسیایی به مراتب بهتر و بالاتر مقابل حریف ایستاد و به آن چه استحقاقش را داشت، رسید و خوشحالم که طرفداران استقلال شادمان شدند».


او ادامه داد: «شک نکنید اگر این دو تیم چند بار دیگر هم با هم بازی کنند استقلال برنده مصاف با الهلال خواهد بود. ما سعودی ها را 10 نفره هم برده بودیم چه برسد که دیشب 11 نفره و با انگیزه و شناخت بهتر بازی کردیم و حتی می توانستیم با تعداد گل های بیشتر نیز برنده بازی باشیم. هیچ وقت یادم نمی رود زمان مرحوم ناصرحجازی ما 60 دقیقه جلوی الهلال 10 نفره بازی کردیم و برنده شدیم و خوب می دانم طعم این برد چه حلاوت و شیرینی دارد».


پیشکسوت سابق استقلال در ادامه تصریح کرد: «الهلال همیشه الهلال است و آنها که اعتقاد دارند این تیم ضعیف تر از فصل قبل است باید به این نکته هم اشاره کنند که زوج خط حمله این تیم در بازی دیشب بیش از 50 میلیارد تومان قیمت داشت پس نمی توان گفت آنها ضعیف بودند بلکه باید اعتراف کرد که استقلال قدرتمندانه و بهتر از حریف ظاهر شد».


دین محمدی در پایان با اشاره به شرایط استقلال در آستانه دربی 86 تصریح کرد: «ببینید استقلال الان با بردن نایب قهرمان فصل پیش آسیا هم اعتماد به نفس بالاتری گرفته هم نوید آینده درخشان تری را داده است. بردی که شخصیت یک تیم در آسیا را نشان می دهد اما واقعا با تجربه ای که از حضور در دربی ها دارم باید بگویم این بازی یک دیدار خاص با شرایط خودش است که نتیجه آن به این عوامل بستگی ندارد. با این وجود خیلی امیدوارم که استقلال شفر در دربی بتواند یک حرکت بزرگ انجام بدهد».


سرمربی شهرداری تبریز که چند روز قبل دربی این شهر را در دسته اول برد تا شرایط تیمش در انتهای جدول را سرو سامان بدهد، در پایان گفت: «خدا را شکر برنده دربی شدیم اما با این وجود هنوز هم اعتقاد دارم فاصله شش امتیازی با منطقه سقوط در جدول دسته اول حاشیه امنیت مناسبی نیست و باید با انگیزه بیشتر در بازی های آینده ظاهر شویم. کارمان را تا الان خوب انجام دادیم اما نیاز داریم بهتر کار کنیم به همین خاطر امروز خود من یک ساعت زودتر در زمین حاضر شدم تا نشان بدهم انگیزه زیادی دارم و بازیکنان تیم باید همین رویه را در پیش بگیرند».

دیدگاه‌ها