کد خبر : 1506612 | 02 اسفند 1396 ساعت 13:08 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا الاهلی ربروف را اخراج نکرد؟

باشگاه الاهلی عربستان به دلایلی خاص، اخراج سرمربی خود را به تعویق انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه الاهلی عربستان چندی پیش و بعد از تساوی این تیم مقابل الفیحا در لیگ عربستان، تصمیم به برکناری سرگئی ربروف از هدایت تیم الاهلی گرفتند. همچنین توییت ترکی آل الشیخ هم صحت این خبر را تایید کرد. پس از این اتفاق نام چند گزینه هم برای جانشینی ربروف مطرح شد و هواداران الاهلی هم که مدتها بود منتظر چنین اتفاقی بودند، به خوشحالی در فضای مجازی پرداختند.

 

در خصوص برکناری ربروف، این نکته اهمیت داشت که باشگاه الاهلی می بایست به او 700 هزار یورو پرداخت کند و به همین دلیل مدیران می خواهند این مربی را به سمت مدیریت تیم های پایه منصوب کنند تا از پرداخت این مبلغ فرار کنند.

 

در شرایطی که هواداران الاهلی به دنبال شنیدن خبر نهایی اخراج ربروف بودند، از سوی مسئولان این باشگاه اعلام شد به دلیل کمبود وقت برای معرفی سرمربی جدید، ربروف در بازی مقابل الجزیره امارات هم روی نیمکت می نشیند. الاهلی با ربروف توانست الجزیره را شکست دهد و زمزمه هایی مبنی بر ماندگار شدن مرد اوکراینی در عربستان شنیده شد که این موضوع خشم طرفداران را برانگیخت.

 

1284995

 

حالا در آخرین اظهار نظری که از سوی مسئولان باشگاه صورت گرفته، آنها رابطه بین اخراج نشدن ربروف با پرداخت مبلغ سنگین فسخ قرارداد را تکذیب کردند و پیدا نشدن جانشین مناسب و آشنا به فوتبال عربستان را دلیل اصلی عدم برکناری ربروف قلمداد کردند.

 

با این حساب مشخص است که هنوز مسئولان الاهلی تصمیم قاطعی برای برکناری سرمربی تیمشان نگرفته اند و حتی احتمال ماندن او در سمت سرمربیگری سبزپوشان عربستانی بالاست.

دیدگاه‌ها