کد خبر : 1506614 | 02 اسفند 1396 ساعت 13:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

امید به قهرمانی دارم

فریرا: هدف السد قهرمانی در لیگ قطر و آسیا است

سرمربی پرتغالی این تیم قطری امیدوار است که مسئولین لیگ قطر برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ، استراحت بیشتری در نظر بگیرند.

به گزارش " ورزش سه " و به نقل از روزنامه الشرق ، فریرا ؛ سرمربی تیم السد قطر بعد از کسب برد ارزشمند مقابل پرسپولیس تهران بیان کرد: ما تیم برتر زمین بودیم و توانستیم دو فوروارد خطرناک تیم حریف را مهار کنیم و با دستورات تاکتیکی که به بازیکنان دادیم ، توانستیم سه گل به پرسپولیس بزنیم و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری می کردند ، می توانستیم با تعداد گل بیشتری از زمین خارج شویم .


وی در رابطه با فشاری که روی تیمش بود ، گفت :


ما در بازی قبل به امارات سفر کردیم و به قطر برگشتیم و در لیگ ستارگان با العربی بازی کردیم و سه روز بعد مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم که خوشبختانه در هر سه بازی موفق بودیم . بنده از مسئولین برگزار کننده لیگ قطر درخواست میکنم بازی تیم هایی که در آسیا بازی دارند در فاصله زمانی بیشتری نسبت به تیم های دیگر برگزار شود تا تیم ها استراحت بیشتری برای کسب آمادگی بهتر داشته باشند .

 

1284997


فریرا در خصوص وضعیت تیمش در لیگ قطر خاطر نشان کرد :  ما در حال حاضر تیم دوم جدول هستیم ولی تمام تلاش خودمان را می کنیم که قهرمان لیگ شویم و من امید دارم که قهرمان بشویم .


سرمربی پرتغالی السد در آخر به تمجید از دیگر نماینده های قطر پرداخت و تصریح کرد :


خوشحالم که الغرافه توانست یک برد خوب را به دست آورد . الدحیل هم با اینکه از حریف خود عقب افتاده بود اما با یک برد خوب زمین بازی را ترک کرد . تیم الریان هم در یک بازی سخت خارج از خانه مقابل العین ، به یک امتیاز ارزشمند رسید و من برای همه این نماینده ها آرزوی موفقیت در ادامه مسابقات می دارم.

دیدگاه‌ها