کد خبر : 1506617 | 02 اسفند 1396 ساعت 13:53 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

سامر: فروش کروس اشتباه بزرگی بود

متیاس سامر، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ اذعان داشت که بایرن مونیخ از فروش کروس به رئال پشیمان است.

سامر: فروش کروس اشتباه بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، کروس در بایرن مونیخ فوتبالش را آغاز کرد و در این تیم به دنیای فوتبال معرفی شد ولی در سال 2014، پس از 8 سال حضور در این تیم و بردن جام‌های مختلف، با 30 میلیون یورو راهی رئال شد. او در این 4 سال به یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال تبدیل شده و مهره ای بی جانشین در ترکیب زیدان بوده است. او به همراه رئال دو قهرمانی چمپیونزلیگ نیز به دست آورده و حالا سامر مدعی شد که از فروش او به رئال پشیمان هستند.

 

 

1275922

 

 

مدیر ورزشی سابق بایرن گفت:"  گاهی شرایطی به وجود می‌آید که باید گذشته را صادقانه بررسی کرد. چه کسی می‌تواند بگوید که تمام تصمیماتش درست بوده است؟ شاید اگر بایرن مونیخ تونی کروس را در این سال‌ها حفظ می‌کرد، قهرمان چمپیونزلیگ می‌شد یا حداقل به فینال می‌رسید. این را می‌توانم بگویم که اشتباه من این بود که اجازه فروش تونی را دادم. حتی در خانه کروس، روی مبلش نشسته بودم و او را متقاعد می‌کردم که تیم را ترک نکند. سال‌ها با او کار کرده بودم و از وقتی 16 یا 17 ساله بود او را می‌شناختم.

 

جدایی او بایرن را بهم نریخت ولی وقتی در مورد فروش او صحبت می‌کنیم و قصد بررسی این تصمیم را داریم، باید بگوییم تصمیم بدی بود، خیلی بد. با این حال برای تونی و تغییر شرایطش مطمئنا تصمیم درستی بود."

 

کروس در این فصل 29 بازی برای رئال انجام داده و 4 گل نیز به ثمر رسانده است. او تا سال 2022 با باشگاه رئال قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها