کد خبر : 1506626 | 02 اسفند 1396 ساعت 14:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل اختلافات سیاسی

حریف ذوب‌آهن خسته به قطر بازگشت

مدیرفنی این تیم معتقد است با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده اند، فشار سنگین بر روی تیمشان را تحمل می کنند و نتایج لازم را خواهند گرفت.

حریف ذوب‌آهن خسته به قطر بازگشت

به گزارش " ورزش سه " و به نقل از روزنامه الشرق، حریف قطری ذوب آهن اصفهان برای بازی با الوحده به دلیل وجود اختلافات سیاسی و تحریم این کشور از سوی امارات و عربستان، ابتدا با سفر به کشور کویت توانسته است به ابوظبی برود و بعد از بازی هم از طریق عمان به کشور خود سفر کرد و دیروز به قطر رسید.


این تیم در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا یک برد مهم و خوب را مقابل الوحده در خاک امارات به دست آورده است. سرمربی این تیم به دلیل خستگی زیاد، دو روز به بازیکنان خود استراحت داده و تمرینات این تیم برای ادامه بازی های لیگ برتر قطر از فردا شروع می شود. این تیم در حال حاضر با 45 امتیاز، صدرنشین است و السد با 43 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بازی های حساسی برای این تیم در ادامه وجود خواهد داشت.


مدیر فنی الدحیل می گوید: ما در فشار بسیار سنگینی قرار داریم و خودمان به این موضوع واقف هستی؛ به همین دلیل توقع داریم در این مدت بازی های فشرده ای داشته باشیم؛ ولی ما هم با برنامه ریزی دقیق خود سعی می کنیم بر همه این فشارها غلبه کرده و امتیازات لازم را در ادامه به دست آوریم.

دیدگاه‌ها