کد خبر : 1506634 | 02 اسفند 1396 ساعت 14:35 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه درخشش در آسیا

محمدرضا حسینی؛ ستاره روشن ذوب آهن

شاگرد شیرازی امیر قلعه نویی در بازی مقابل لوکوموتیو ازبکستان ، یکی از ستاره های تیمش بود و یکی از پایه گذاران پیروزی ذوب آهن در این بازی شد.

به گزارش " ورزش سه " در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و از هفته دوم ذوب آهن در اصفهان به مصاف لوکوموتیو رفت و با نتیجه 2 بر 0 این تیم را شکست داد . در آخر این بازی مرتضی تبریزی از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد . اما با مشاهده بازی می توان این حقیقت را درک کرد که محمدرضا حسینی می توانست ستاره ذوب آهن در این بازی باشد . این هافبک دونده در 90 دقیقه بازی مهره اصلی امیر قلعه نویی در طراحی حملات تیم اصفهانی بود . حسینی در نیمه اول موقعیت های خوبی برای مهاجمان تیمش به وجود آورد که با بی دقتی کی روش و تبریزی تمامی این فرصت ها از بین رفت .


اما با شروع نیمه دوم حسینی با سانتر دقیق توپ از سمت راست ، موقعیتی برای تبریزی به وجود آورد تا این مهاجم گل اول را برای ذوب آهن وارد دروازه کند . البته این پایان کار محمدرضا حسینی در این بازی نبود و این بازیکن در دقیقه 92 از سانتر مهدی رجب زاده و اشتباه مدافع حریف نهایت استفاده را برد و گل دوم ذوبی ها را در این بازی به ثمر رساند .


بی شک علاوه بر تبریزی ، حسینی ستاره امیر قلعه نویی در به دست آمدن اولین برد آسیایی ذوب آهن موثر بود .

 

1285010

دیدگاه‌ها