کد خبر : 1506662 | 02 اسفند 1396 ساعت 16:02 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی: به دنبال جبران شکست برابر تراکتور هستیم

مهاجم گسترش فولادی ها می گوید در دیدار برابر پیکان به دنبال این هستند تا بتوانند شکست خود برابر تراکتورسازی را جبران کنند.

بابایی: به دنبال جبران شکست برابر تراکتور هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی در رابطه با دیدار پیش روی گسترش فولاد گفت: ما نباید به این فکر کنیم که می‌توانیم پیکان را شکست دهیم یا نه بلکه باید تمام توانمان را بگذاریم تا آنها را شکست دهیم. ما در این بازی با فکر جبران شکست تراکتور به زمین می‌رویم تا دوباره روی دور نتیجه‌گیری بیفتیم.


او ادامه داد: ما در این تعطیلات تمرینات خوبی داشتیم و به خوبی هم پیکان را آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم تفکرات آقای کریمی را به خوبی در زمین پیاده کنیم و 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.


مهاجم تبربزی ها درباره وضعیت خود گفت: به دلیل مصدومیت آقای خالقی‌فر چند بازی اخیر را با مصدومیت و درد به زمین می‌رفتم که همین امر باعث شد تا نتوانم موثر باشم و گلزنی کنم ضمن آنکه عدم حضور بازیکنان مصدوم‌ عامل اصلی موفق نبودنمان شد حالا امیدوارم با بازگشت خالقی‌فر، سیدی و نقی‌زاده فشار کمتری در خط هافبک روی من باشد تا باز بتوانم گل‌های خوبی برای گسترش به ثمر برسانم.


بابایی در پایان گفت: مصدومیت یکی از عوامل بد بازی کردن من در بازی‌های اخیر بوده و نتوانستم آنطور که باید عملکرد خوبی داشته باشم، سعی می‌کنم این دو بازی را هم با درد کنار بیایم تا بعد از آن با تعطیلات یک ماه بتوانم دوباره با قدرت بیشتر به میادین بازگردم و عملکرد خوب گذشته را تکرار کنم.

 

نیما افلاکی

دیدگاه‌ها