کد خبر : 1506676 | 02 اسفند 1396 ساعت 16:48 | 80.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک دردسر دیگر در فضای مجازی؛

واکنش طارمی به پست اینستاگرامی منتسب به او

انتشار یک پست اینستاگرامی باعث شد تا مهاجم سابق پرسپولیس با دردسر عجیبی مواجه شود.

واکنش طارمی به پست اینستاگرامی منتسب به او

به گزارش " ورزش سه" مهدی طارمی بعداز جدایی از پرسپولیس در دومین بازی الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا برابر تراکتور درخشان ظاهر شد و یک تنه همه کار کرد.


این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس در دوحه و در حالی که گادوین منشا و علی علیپور شبی فاجعه بار را پشت سر گذاشتند، بعد از شکست پرسپولیس و در یک شیطنت اینترنتی یک استوری منتشر شد که در آن از قول طارمی متنی با چنین مضمونی منتشر شد که پرسپولیسی ها قدر او را ندانستند.


این موضوع از همان ابتدا با انتقاد شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد که از شکست سنگین برابر السد خشمگین بودند. اما پس از ساعاتی مشخص شد که این پست مربوط به صفحه اصلی طارمی نبوده و این بازیکن بی جهت مورد کم لطفی هواداران قرار گرفته است.


این پست اینستاگرامی که سبب خشم هواداران پرسپولیس شده بود، بلافاصله با واکنش طارمی مهاجم سابق سرخپوشان هم مواجه شد و این بازیکن در صفحه اینستاگرام خود با ابراز ناراحتی از افرادی که اقدام به چنین کارهایی می کنند، نوشت: «آقایی که این فوتوشاپ را درست کردی، خدا ازت نگذرد که این کارت باعث توهین به من شد.»


پست طارمی نشان دهنده ی این است که انتشار این پست غیرواقعی در ساعات ابتدایی واکنش های تندی برای او به همراه داشته است و حتی یکی از روزنامه های ورزشی نیز به اشتباه تیتر خود را به این موضوع اختصاص داد تا شرایط در صفحات مجازی برای مهاجم پرسپولیس دشوارتر هم بشود.

دیدگاه‌ها