کد خبر : 1506731 | 02 اسفند 1396 ساعت 22:01 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

لگانس 1 - 3 رئال مادرید؛ پیروزی بدون حضور ستاره ها

رئال مادرید در دیداری معوقه، 1-3 لگانس را مغلوب کرد.

لگانس 1 - 3 رئال مادرید؛ پیروزی بدون حضور ستاره ها

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 1-3 لگانس را مغلوب کرده و بالاتر از والنسیا در رتبه سوم جدول لالیگا قرار بگیرد.


بازی با برتری لگانس آغاز شد و این تیم در دقیقه 6 و روی ارسال یک کرنر، توسط باستینزا دروازه را مورد هدف قرار داد؛ اما ضربه اول توسط کاسیا مهار شد و در ریباند این بازیکن در حالتی نامتعادل گل اول را به ثمر رساند.

 

1285119

 

بعد از دریافت گل، رئال مادرید سراپا حمله شد و خیلی سریع در دقیقه 11 روی پاس عمقی کاسمیرو و ضربه دقیق و زمینی وازکز به گل تساوی دست یافت.

 

1285118

 

1285120

 

دقایقی بعد آسنسیو با نفوذی دیدنی می توانست زننده گل دوم باشد اما ضربه آرام او در اختیار سنگربان لگانس قرار گرفت.

 

اما با شدت یافتن حملات، در دقیقه 29 رئال مادرید به گل دوم دست یافت. روی پاس وازکز، کاسمیرو در موقعیت تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه دقیق زننده گل دوم کهکشانی ها لقب گرفت.

 

1285123

 

در ادامه ایسکو روی خلاقیت خودش صاحب فرصت شد؛ اما ضربه او راهی به دروازه نیافت تا نیمه اول با برتری 1-2 رئال مادرید به پایان برسد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه طرفین رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

 

اولین موقعیت مهم نیمه دوم در دقیقه 65 برای لگانس ایجاد شد اما ضربه بیاوئه در نزدیکی دروازه با عکس العمل فوق العاده کیکو کاسیا همراه بود. در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و نه رئال مادرید میلی به هجوم داشت و نه لگانس توان جبران.

 

در دقیقه 84 اولین موقعیت رئال مادرید در نیمه دوم روی پاس گرت بیل ایجاد شد؛ اما ضربه ایسکو توسط گلر لگانس دفع شد.

 

در دقیقه 90، متئو کواچیچ در محوطه متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و سرخیو راموس گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت بازی با نتیجه 1-3 به سود رئال مادرید به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها