کد خبر : 1506832 | 03 اسفند 1396 ساعت 15:20 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: دفعه قبل هم همین افراد باعث محرومیتم شدند

کاپیتان تراکتورسازی به دنبال جاسوس رختکن!

کاپیتان تراکتورسازی این روزها به دنبال فردی است که اخبار رختکن تیم را به بیرون انتقال می دهد.

کاپیتان تراکتورسازی به دنبال جاسوس رختکن!

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از شکست تراکتورسازی مقابل الغرافه یکی از روزنامه های ورزشی خبری درباره درگیری لفظی مهدی کیانی با ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تیم منتشر کرد که این مساله واکنش تندی کاپیتان سرخ پوشان را به همراه داشت.


کیانی دیروز ضمن اعلام این موضوع که یک صحبت فنی کوچک در رختکن را بزرگ کرده و از آن حاشیه ساختند از وجود یک جاسوس در تراکتورسازی خبر داد؛ فردی که اخبار رختکن را به بیرون درز می دهد. درباره کیانی این دومین باری است که چنین اتفاقی رخ می دهد. او چند ماه قبل موضوع درگیری اش با عارف آغاسی جریان ساز و باعث محرومیتش شد و حالا از اتفاقاتی که رخ می دهد، دلخور است.


کیانی در این باره گفته است: «یک‌سری بی‌معرفت در تیم ما هستند که متأسفانه از جو خوب و دوستانه در رختکن سوءاستفاده می‌کنند و خبرها را طور دیگری از رختکن بیرون می‌برند. پیدا کردن جاسوس تیم وظیفه من نیست؛ اما به بازیکنی که در یک تیم باشخصیت مثل تراکتور بازی می‌کند، چه باید گفت؟ بازیکنی که خانواده داشته باشد، می‌داند اسرار خانواده‌‌اش را نباید بیرون ببرد. اصلاً شما فکر کن جاسوس را پیدا کردیم، چه کاری با او کنیم؟»


وی افزود: «دفعه قبلی هم همین جاسوس‌ها، باعث محرومیت من شدند. این برای چندمین بار است که اتفاقات رختکن تراکتورسازی رسانه‌ای می‌شود و برای من عجیب است که این موضوع در حالی به رسانه‌ها کشیده شده که اتفاق بدی هم در رختکن رخ نداده است و من واقعاً نمی‌دانم در مورد این موضوع چه باید بگویم.»

دیدگاه‌ها