کد خبر : 1506854 | 03 اسفند 1396 ساعت 18:30 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی به چلسی نزدیک تر شد

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن قرارداد با مدیر برنامه هایش را فسخ کرد.

لواندوفسکی به چلسی نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اول بایرن مونیخ که چهارمین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد، قصد دارد پس از جام جهانی از این تیم جدا شده و فصل بعد را در لیگی غیر از آلمان ادامه دهد.

او که تابستان 30 ساله خواهد شد، به عنوان آخرین فرصت فوتبالی خود، تمایل دارد بازی در تیمی دیگر با فضایی متفاوت را تجربه کرده و ثابت کند که توانایی هایش محدود به بوندسلیگا نیست. علاقه قلبی لواندوفسکی، پیوستن به رئال است با این حال تیم های دیگری نیز خواهان جذب او هستند.

 

 

1285254

 

 

لواندوفسکی امروز با اخراج سزاری کوچارسکی، کسی  که از 10 سال پیش مدیر برنامه هایش بود، قدمی رو به جلو برای جدایی از بایرن برداشت و به ادعای برخی منابع، او به مسئولان باشگاه از حالا اطلاع داده است که فصل بعد قصد جدایی دارد.

 

در حالی که گمان می رفت او به سراغ سوپرایجنت هایی مثل مندس و رایولا برود، اما صحبت از استخدام پینی زهاوی است. مدیر برنامه هایی که ارتباط تنگاتنگی با باشگاه چلسی دارد و بسیاری از خریدهای این باشگاه از کانال او می گذرند. زهاوی حتی در انتقال نیمار به پی اس جی نیز نقش داشت.

 

بسیاری معتقدند که لواندوفسکی با استخدام زهاوی، به چلسی نزدیک تر خواهد شد اما در اسپانیا همچنان شانس رئال را برای جذب ستاره لهستانی بیشتر می دانند.

 

 

دیدگاه‌ها