کد خبر : 1506864 | 03 اسفند 1396 ساعت 18:27 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار گتوزو به بازیکنان میلان

میلان امشب بازی برگشت خود از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را برابر لودوگورتس بلغارستان انجام خواهد داد.

هشدار گتوزو به بازیکنان میلان

به گزارش "ورزش سه"، جنارو گتوزو، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لودوگورتس در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا از بازیکنانش خواست به صرف برتری 3 بر صفر بازی رفت در زمین رقیب، میهمانشان را دست کم نگیرند.

 

 

1258032

 

 

 او گفت:« بزرگترین نگرانی من، احتمال دست کم گرفته شدن رقیب است. باید بازیکنان را مجاب کنم بدانند هیچ بازی راحتی وجود ندارد.

آن‌ها بازیکنانی سرعتی و خطرناکی دارند. از طرفی نباید بی‌دلیل به آب و  آتش بزنیم و خودمان را به خطر بیندازیم.  مایلم نتایج تمرینات خوب هفته را در نوع بازی شاگردانم در زمین ببینم.به لودوگورتس احترام خواهیم گذاشت و با ترکیبی باتجربه به میدان می‌رویم.»

 

 او در ادامه افزود:« نتیجه بازی رفت بسیار حساس و مهم بود. خوش‌شانس بودیم که در همان نیمه اول گل زدیم. البته آن‌ها هم می‌توانستند گلزنی کنند چون واقعا فوتبال بازی می‌کردند.

اگر فکر کنیم صعود کرده‌ایم، سخت در اشتباه هستیم. ممکن است با وجود برتری در بازی رفت، ناگهان اندوخته خودمان را از دست بدهیم. من این شرایط را بارها در دوران بازی تجربه کرده‌ام. رودریگس می‌تواند کارهای زیادی برای تیم انجام دهد. او تکنیک و قدرت دارد و ذهنیت و توانایی هایش را ستایش می‌کنم.»

دیدگاه‌ها