کد خبر : 1506887 | 03 اسفند 1396 ساعت 22:59 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی حریف تراکتور ابقا شد

باشگاه الاهلی عربستان از تصمیم خود مبنی بر برکناری سرمربی اوکراینی تیمش منصرف شد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه الاهلی عربستان در هر دو مسابقه ابتدایی فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های تراکتورسازی و الجزیره امارات به پیروزی رسیده و صدرنشین گروه A است، اما حضور در جایگاه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان موجب شده بود مدیران این باشگاه تصمیم بر برکناری سرمربی تیمشان بگیرند.

 

الاهلی عربستان فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان رسید و امسال هم بعد از الهلال عربستان در جایگاه دوم جدول حضور دارد اما تساوی با یک اخراجی در مسابقه هفته قبل برابر الفیحاء که منجر به افزایش فاصله این تیم با الهلال صدرنشین به 4 امتیاز شد، مدیران باشگاه الاهلی را به فکر تغییر سرمربی انداخت.

 

در حالی که تنها پنج هفته به پایان لیگ حرفه‌ای عربستان باقی مانده ولی مدیران باشگاه الاهلی اعلام کردند سرگئی ربروف، سرمربی تیمشان برای آخرین بار در دیدار آسیایی مقابل الجزیره امارات روی نیمکت خواهد نشست ولی حالا آنها در اقدامی تازه اعلام کردند سرمربی اوکراینی تا پایان فصل در این تیم می‌ماند.

 

1285279

 

بنابر ادعای رسانه‌های عربستانی، ربروف تا پایان فصل در لیگ حرفه‌ای در الاهلی خواهد ماند و در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت این تیم می‌نشیند تا پس از پایان این بازی‌ها، مدیران باشگاه الاهلی تصمیم جدیدی در خصوص ماندن یا قطع همکاری با ربروف اتخاذ کنند.

 

به همین منظور قرار است دور جدید تمرینات الاهلی از فردا جمعه مجددا زیر نظر ربروف برگزار شود.

دیدگاه‌ها