کد خبر : 1506985 | 04 اسفند 1396 ساعت 14:21 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی نتیجه نمی‌گیریم همه فرصت برای انتقاد دارند

تعجب برانکو از انتقاد علیه بیرانوند

سرمربی سرخپوشان بعد از شکست برابر السد اکنون در لیگ برتر اس. خوزستان را پیش رو دارد و امیدوار است با کسب نتیجه با روحیه خوبی تیمش را مهیای جدال دربی هشتاد و شش کند.

تعجب برانکو از انتقاد علیه بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در جدال فردا مقابل استقلال خوزستان بیشتر بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت تا با تغییراتی پر تعداد برابر حریف قرار گیرد. او با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پیش از جدال هفته بیست و چهارم مقابل شاگردان عبدالله ویسی پرداخت.


سرمربی سرخپوشان صحبت‌هایش را پیش از سوالات خبرنگاران به شکست مقابل السد اختصاص داد و گفت: بعد از لیگ قهرمانان آسیا دوباره به لیگ برتر بازگشتیم، ما وقت غصه خوردن و شادی کردن نداریم، به هر حال باید سریعا خودمان را با شرایط بازی‌های لیگ تطبیق بدهیم و طبیعی است که به دنبال سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان هستیم.


وی در ادامه با اشاره به شرایط استقلال خوزستان گفت: شاید روی کاغذ بازی آسانی برای ما تلقی شود، اما من انتظار یک بازی سخت و نامعلوم را دارم، من بازی این تیم مقابل فولاد را دیدم، تفاوتی بین استقلال خوزستان و فولاد ندیدم، در واقع این تیم که در حال سقوط است، با تیمی که در دوم جدول که فولاد است هیچ تفاوتی ندارد.


برانکو با تشریح شرایط تیمش از غیبت بیرانوند و شجاع خلیل زاده خبر داد و گفت: همه تلاش ما این است تا امتیازات را جمع کنیم، البته استقلال خوزستان هم همین نظر را دارد، چرا که آنها می‌خواهند در لیگ بمانند و ما می‌خواهیم قهرمان شویم و به همین دلیل امتیازات بازی فردا برای ما هم مهم است تا به هدفمان که همان قهرمانی است برسیم. برای بازی فردا سیدجلال حسینی محروم است و او را در اختیار نداریم، همچنین خلیل‌زاده مصدومیت جزئی دارد و به همراه بیرانوند در بازی فردا حضور ندارند، اما بقیه بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند.البته صادق محرمی بیماری کوچک گوارشی داشت که امروز بعد از چند روز با ما تمرین کرد و باید ببینیم فردا از او استفاده خواهیم کرد یا نه. تغییراتی در ترکیب داریم و فردا آن را خواهید دید.


وی در واکنش به اینکه با توجه به دربی قصد دارد به بازیکنانش استراحت دهد گفت: همیشه گفته‌ام بازی به بازی پیش می‌رویم و اصلا به این فکر نمی‌‌کنیم که بازی بعدی چه خواهد بود. فردا بهترین بازیکنانی که از نظر من آماده‌تر هستند در ترکیب به میدان می‌روند تا نتیجه بگیریم.


برانکو قدرت السد را در این فصل بالاتر از الهلال و الاهلی عنوان کرد و گفت: طبیعی است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متفاوت از مسابقات داخلی است، جایی که کوچک‌ترین اشتباه مجازات دارد. ما نسف را سه بر صفر بردیم، کار ساده‌ای نبود، همانطور که پارسال به الریان ۳ بر یک باختیم، این بار هم مقابل السد بازنده شدیم. یک روز آنالیز نیمه اول بازی را به بازیکنانم نشان دادم که ما تیم بهتری بودیم و موقعیت‌های گلزنی نیمه را دراختیار داشتیم، اما یک کم‌دقتی کوچک باعث گل خوردنمان شد، به همین خاطر می گوئیم لیگ قهرمانان آسیاست.


وی ادامه داد: ما در خانه حریف بازی می‌کردیم، مقابل بهترین تیم حال حاضر خاورمیانه بازی کردیم که کیفیت‌شان را با برد مقابل الوصل نشان دادند. آنها از تیم الوصل امارات هم قوی‌تر هستند. السد از الاهلی عربستان و الهلال عربستان هم بهتر است، الهلالی که پنج بازیکن اصلی‌اش را نسبت به فصل گذشته در اختیار نداشت.


برانکو با تمجید از عملکرد تیمش برابر انتقاداتی که در خصوص تاکتیک‌های تکراری‌اش صورت گرفته گفت: ما مقابل تیمی مثل السد دست و پا بسته نبودیم و استحقاق چنین نتیجه‌ای را هم نداشتیم، اما به هر حال فوتبال از این مسائل زیاد دارد و شما اگر در لیگ قهرمانان کم‌دقتی کنید برایتان گران تمام می‌شود. به جرأت می‌توانم بگویم که ما در نیمه اول بهترین بازی تاکتیکی‌مان را شاهد بودیم، اما شاید مقداری شادابی بین دو سه بازیکن ما کم بود که به قیمت از دست رفتن نتیجه تمام شد، البته معمولاً تعابیر و تفاسیر از نتیجه بیرون می‌آید و این انتقادات همیشه هست، اما همیشه گفته‌ام که من پرسپولیس را هرگز با حریفی تطبیق نمی‌دهم، طبیعی است که همه حریفان را آنالیز می‌کنیم و نقاط مثبت و منفی آنها را درمی‌آوریم، البته آنها هم ما را آنالیز می‌کنند، برای  مثال، ژاوی به تنهایی قیمتش از کل بازیکنان ما بیشتر است و در زمان خودش بهترین بازیکن دنیا بود. شاید اندازه یک بازیکن ۲۵ ساله نمی‌دود، اما به جای آن سریع فکر می‌کند و سریع پاس می‌دهد.


مهمترین انتقاد این روزها را وحید قلیچ صورت داد. موضوعی که واکنش برانکو را نیز در پی داشت: من اینستاگرام را نمی‌خوانم و اگر چنین نظری داده واقعاً تعجب می کنم که عضو یک خانواده پرسپولیس چطور درباره بهترین دروازه‌بان ایران و ملی‌پوش تیم ملی که دفاع خوبی هم دارد، چنین نظری بدهد. او روی گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود اما به هر حال، هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند، همانطور که هر دروازه‌بانی با گرفتن توپ، تیمش را نجات می‌دهد. این مسائل همیشه هست و فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. اگر کسی اشتباه نکند که همه بازی‌ها صفر ـ صفر می‌شود. من از او راضی هستم. ما در خانه حریف بازی کردیم و مقابل بهترین تیم خاورمیانه به میدان رفتیم که قطعاً آنها قهرمان لیگ قطر می‌شوند هر چند که دو امتیاز از تیم صدرنشین کمتر دارند. البته اینها برای من مهم نیست، ما بازی با استقلال خوزستان را در پیش داریم و می‌دانیم که هر بازی سخت است، اما پیشکسوتان، رسانه‌ها و تماشاگران حق انتقاد دارند.


سرمربی سرخپوشان در واکنش به سوالی که تعویض‌های او را در جدال مقابل السد نشانه گرفته بود گفت: همیشه وقتی بد نتیجه می‌گیرید همه رقم انتقاد می‌شود، من در موقعی که باید تغییر ایجاد می‌کردیم تعویض کردم، قبل از این تعویض و بعد از تعویض شانس گل داشتیم، اما مسائلی هست که همیشه بعد از نتایج پیش می‌آید و در موردش صحبت می‌شود.

دیدگاه‌ها