کد خبر : 1507077 | 04 اسفند 1396 ساعت 17:57 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: آرسنال تیم بزرگ فینال هاست

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی آرسنال را تیم بزرگی در فینال ها دانست.

گواردیولا: آرسنال تیم بزرگ فینال هاست

 

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب و در استادیوم ومبلی، گواردیولا و تیمش می توانند اولین جام فصل را با برتری برابر آرسنال فتح کنند.

 

بازگشت گابریل: "در مورد وضعیت گابریل ژسوس ما فردا اطمینان پیدا خواهیم کرد؛ اما او 3 جلسه است در تمرینات حاضر شده و هر روز شرایط بهتری پیدا می کند. بازگشت گابریل برای ما خیلی مهم است و وقتی مردم صحبت از توانایی ما برای فتح 4 جام می کنند، ما باید همه ابزار را در اختیار داشته باشیم.

 

1273713

 

هنگامی که شما مدافعان کناری خود را در اختیار ندارید یا باید هر 3 روز یک بار بازی کنید شرایط دشوارتر است؛ اما اگر برنامه ما هر هفته یک بار بود آن وقت مشکلی وجود نداشت."

 

بازی با آرسنال: "پیام من به بازیکنانم این است که از بازی کردن در فینال نترسید و سعی کنید دروازه حریف را باز کنید. فینال ها متعلق به بازیکنان است و به شجاعت شما بستگی دارد و باید به شکلی بازی کرد که بعد از پایان فینال پشیمان نباشیم.

 

آرسنال همیشه در فینال ها خوب بازی می کند و بازیکنانش تجربه این میادین را دارند. آنها ستاره هایی مانند اوبامیانگ را در خط حمله دارند که من از کیفیت شان خبر دارم. من همیشه تکرار کرده ام که عملکرد ما بر اساس عناوین فتح شده سنجیده خواهد شد."

دیدگاه‌ها