کد خبر : 1507096 | 04 اسفند 1396 ساعت 19:09 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

9 بازیکن ما فقط راه می رفتند

اتهام کم کاری عنایتی به بازیکنان سیاه جامگان!

سرمربی سیاه جامگان بعد از برکناری از سمت سرمربیگری این تیم حرف های عجیبی را به زبان آورد.

رضا عنایتی در مورد شکست 5 بر صفر تیمش برابر سپاهان به ورزش سه گفت: بازی از اول خوب نبود و بعد از گل دقیقه 3 به هم ریختگی وحشتناکی در تیم ما بود. مگر می شود  تیم ما اینقدر بد بازی کند؟ شما موقعی می توانید تغییر ایجاد کنید که یک بازیکن مشکل داشته باشد اما 9 بازی ما زیر صفر بودند و فقط راه رفتند و نمی تواننم این موضوع را باور کنم.


او ادامه داد: وقتی 9 بازیکن در زمین راه بروند یک مربی چه کار می تواند بکند؟ چه می توانم بگویم؟  یک بازیکن بعضی از وقت ها بد بازی می کند ولی بازیکنان ما امروز حتی دوندگی هم نداشتند و فقط راه می رفتند. من باورم نمی شود که بازیکنان در بازی به این مهمی  انگیزه نداشتند.


وی افزود: از حسین  بادامکی به عنوان کاپیتان تیم سوال کنید که 9 بازیکن ما راه می رفتند و حتی 30 درصد خودشان هم نبودند. اگر کمی بهتر بودیم این اتفاق نمی افتاد. واقعا نمی دانم چه بگویم و حرفی برای گفتن ندارم.
عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا تماسی بازیکنان گرفته شد که برابر سپاهان بازی نکنند هم گفت: من این را نمی دانم و دنبال این مسائل نیستم. عین هفته را تمرین کردیم و باور نکردنی است که بازیکنان اینقدر ضعیف بودند.


سرمربی سیاه جامگان در مورد برکناری از سرمربیگری این تیم گفت: هر تصمیمی بگیرند حق دارند و هیچ جای توجیهی نیست. من خودم به عنوان نفر اول قبول می کنم که این نتیجه قابل توجیه نیست. آنها می توانند هر تصمیمی بگیرند و من به آن احترام می گذارم.


او در مورد این که مالک باشگاه گفته است عنایتی می تواند به عنوان دستیار کار کند هم گفت:  نه به هیچ عنوان این کار را نمی کنم و بازیکنان ما ذهن شان خراب بود. من تیم را خودم نبسته بودم و بیشتر از این نمی شود کاری کرد. از هواداران تشکر می کنم که به من بی احترامی نکردند و همه دیدند امروز شرایط بازیکنان ما چطور بود و در زمین راه می رفتند.

 

 

 

عکس از: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها