کد خبر : 1507101 | 04 اسفند 1396 ساعت 19:29 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

حضور پررنگ گرشاسبی در پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید سرخ ها، حضوری فعال در این تیم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، او که در دوران مدیرعاملی علی اکبر طاهری نیز یکی از اعضای هیئت‌ مدیره بود، پس از استعفای طاهری به مسند مدیریت باشگاه رسید و حالا کارها را به پیش می برد.

 

گرشاسبی در جلسه تمرینی امروز سرخ ها نیز حاضر شد تا پس از شکست تلخ مقابل السد و در آستانه دو بازی حساس داخلی، روحیه بازیکنان و کادرفنی را افزایش دهد. وی در دوحه نیز حضور داشت تا در کنار پرسپولیسی ها باشد و حالا از این راه و حضور در تمرین، قصد روحیه دهی به تیم را دارد.

 

او نسبت به مدیران قبلی، حضور پررنگ تری در تیم دارد و با بازیکنان و البته طلبکاران نیز بهتر تعامل می‌کند. گرشاسبی کار سختی برای تمدید قرارداد با بازیکنان دارد و پس از تمدید با برانکو، امیدوار به عبور از این چالش است.

گرشاسبی در تمرین امروز به بازیکنان روحیه دارد و از عملکرد آن ها اعلام رضایت کرد. وی همچنین گفت که مالکیت بازی در اختیار شما بود و السدی ها تنها از فرصت ها استفاده کردند. مدیرعامل قرمزها از بازیکنان خواست که این شکست را فراموش کنند و با بازسازیِ خود، ادامه مسابقات را پیگیری کنند.

 

لازم به ذکر است پرسپولیسی ها فردا به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت و پیروزی در این دیدار، گام مهمی در راه قهرمانی خواهد بود.

 

 

1285516

 

1285517

 

دیدگاه‌ها