کد خبر : 1507105 | 04 اسفند 1396 ساعت 19:47 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

رمضان‌پور حذف شد

کاظم‌زاده به نیمه‌نهایی بوکس بلغارستان رسید

سجاد کاظم‌زاده، بوکسور تیم ملی ایران در مرحله یک‌چهارم با پیروزی مقابل حریف خود، راهی نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی بلغارستان شد.

کاظم‌زاده به نیمه‌نهایی بوکس بلغارستان رسید

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، مسابقات بین‌المللی بوکس ۲۰۱۸ بلغارستان از روز دوشنبه ۳۰ بهمن به میزبانی شهر صوفیه آغاز شد و در ادامه این رقابت‌ها، عصر امروز (جمعه) چهارم اسفند، سجاد کاظم‌زاده نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر مرون کلر از موریتیس به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

 

به این ترتیب فردا (شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، تیم ملی بوکس ایران سه نماینده خواهد داشت. سجاد کاظم‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم برابر حریفی از بلغارستان، سیدشاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم برابر بوکسور آمریکایی و سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم برابر نماینده برزیل برای رسیدن به فینال مبارزه خواهند کرد.

اما رضا سلیمانی‌فرد در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار یک‌چهارم نهایی برابر مسعود یوسف‌زاده از جمهوری آذربایجان شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند. همچنین ایمان رمضانپور در وزن ۹۱+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر ساتیش کومار از هند مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این، سید دانا اسماعیل‌زاده در وزن ۶۴ کیلوگرم با یک پیروزی و یک باخت و سجاد محمدپور در وزن ۵۶ کیلوگرم نیز با یک باخت از گردونه رقابت‌ها کنار رفته بودند.

 

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با ترکیب ۷ ملی‌پوش و با سرمربیگری اکبر احدی، عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان شده‌ است.

دیدگاه‌ها