کد خبر : 1507148 | 05 اسفند 1396 ساعت 05:58 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

عالمیان: در پارکینگ منزلمان تمرین می کنیم

ملی پوش المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: برای پیشرفت خودم باید همه کاری انجام دهم و هزینه کنم و قرار است در سه مسابقه اروپایی به میدان بروم.

عالمیان: در پارکینگ منزلمان تمرین می کنیم

به گزارط ورزش سه نیما عالمیان در گفتگو با ایسنا درباره ی حضورش در مسابقات بین المللی بیان کرد:  به همراه نوشاد و پدرم مشغول انجام تمریناتمان هستم. نوشاد برای تور جهانی قطر آماده می شود و من نیز با هزینه شخصی از ۲۳ اسفند در مسابقات لهستان، آلمان و اسپانیا که پشت سر هم قراردارد، شرکت می کنم. البته میعاد لطفی، آرمان حاجی ئی و محمد علی رویین تن هم در این مسابقات حضور حضوردارند. با توجه به اینکه سیستم کسب رنکینگ فدراسیون جهانی تغییر کرده بنابراین باید در مسابقات بیشتری شرکت کنیم. از آنجا که این سه مسابقه پشت سر هم بود من نیز با هزینه شخصی در آن شرکت می‌کنم. البته در حدفاصل برگزاری مسابقات هم در کمپ های تمرینی آلمان شرکت می کنیم از این رو درکل فکر می کنم سفر خوب و پرباری باشد.

 

عالمیان در مورد اینکه با حضور در سه مسابقه اروپایی هزینه زیادی را متحمل می شود، گفت: برای پیشرفت خودم باید همه کاری انجام دهم و اگر این هزینه ها را انجام ندهم و در مسابقات شرکت نکنم ۱۰۰درصد پیشرفت نمی کنم. مسابقات جهانی نزدیک است و باید آماده باشیم. تیم واقعا خوب و جوانی داریم. اگر مقداری امکانات باشد می توانیم به دسته یک صعود کنیم.

 

ملی پوش تنیس روی میز ایران در پاسخ به این پرسش که عملکردش در سال۹۶ چطور بود، تاکید کرد: امسال درکل خوب بود. در رنکینگ جهانی ۱۳۰ بودم که توانستم ۴۰ پله صعود داشته باشم. در سال ۹۷ مسابقات  و اردوها زیاد است  و ان شاءالله سال دیگر هم خوب باشد و بتوانم کارهای خوبی انجام دهم.

 

او در مورد اینکه با توجه رنکینگ جهانی انتظارات از او و برادرش برای کسب نتایج بهتر بالا رفته است، گفت: اینکه دو ایرانی در رنکینگ  زیر ۱۰۰ بزرگسالان جهان قرار گرفتند، به نظرم کار بزرگی بود و برای اولین بار بود چنین اتفاقی رخ می داد. البته توانایی این را داریم که در بین ۵۰ نفر اول جهان قرار بگیریم اما متاسفانه یک مقدار امکانات ضعیف است. انتظارات بالا رفته  اما با این تمریناتی که ما داریم نباید انتظارات بالا باشد مگر اینکه در کمپ های خارجی تمرین کنیم. شرایط تمرینی مان خوب است اما در سطح بالایی نیست چراکه هنوز در پارکینگ منزلمان تمرین می کنیم.

 

عالمیان در پاسخ به اینکه چقدر اسپانسر به پینگ پنگ ورود می کند، گفت: فدراسیون تنیس روی میز یک ارگان بزرگ است و مسابقات آن پخش زنده دارد و ورزشکاران شاخص هم دارد بنابراین می توان اسپانسر گرفت. البته پینگ‌پنگ اسپانسر دارد اما نیاز به اسپانسرهایی داریم که بیشتر هزینه کنند.

 

او درباره ی علت شرکت نکردن در تور ایرانی تنیس روی میز زاهدان بیان کرد: من تورهای قبلی را شرکت کرده بودم و با توجه به اینکه در رنکینگ ملی اول بودم مستقیم برای تیم ملی انتخاب شدم. از طرفی خواستم در این مسابقات بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند چون برخی از آنها در مسابقات قبلی با من و نوشاد بازی کرده بودند و حذف شده بودند. از این رو این مسابقات فرصت خوبی بود تا خود را نشان دهند و مشاهده کردید که امیر حسین هدایی اول  و حمیدرضا طاهرخانی دوم شدند.

 

پینگ پنگ باز المپیکی ایران در مورد حضور مجدد حریفان تمرینی از کره و چین در ایران بیان کرد: این بازیکنان کره ای که به ایران آمدند بیشتر در لیگ بازی کردند از این رو نشد آنچنان از آنها استفاده کرد و بعد از آن هم به کشورشان برگشتند. اگر قبل از مسابقات جهانی هم دوباره بازیکنان چینی و کره ای به ایران بیایند خوب است.

 

دیدگاه‌ها