کد خبر : 1507220 | 05 اسفند 1396 ساعت 12:37 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید مدافع خارجی استقلال خوزستان

کولیبالی: پولم را نگیرم به فیفا شکایت می‌کنم

مدافع اهل مالی خوزستانی ها یکی از بازیکنان شاکی این تیم محسوب می شود. موسی کولیبالی می گوید هر بازی به من می گویند بازی کن، سپس پولت را می دهیم اما این اتفاق نمی افتد.

کولیبالی: پولم را نگیرم به فیفا شکایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موسی کولیبایی که چهار سال از پنج سال حضور در ایران را در استقلال خوزستان گذرانده است این روزها به دلیل بی پولی با اعتراض می گذراند. او درباره وضعیت خود و شرایطی که برایش به وجود آمد گفت: 


استقلال خوزستان به من احترام نگذاشت 


استقلال خوزستان در قرارداد امسال خود هیچ احترامی به من نگذاشت. قرار بود تا نیم فصل به من 60 درصد از پول قراردادم داده شود اما در حالی که شش، هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده است تنها 28 درصد پول به من داده اند. باشگاه تا الان چندین بار به دروغ به من گفته اند که موسی بیا بازی کن پس از این بازی به تو پول می دهیم. در صورتی که پول ندادیم دیگر به تمرین نیا. اما من بازی کردم اتفاقی نیفتاد. 


به کشور خودم برگشتم و نمی خواستم به ایران بیایم


پس از این اتفاقات من به مالی برگشتم و تصمیم نداشتم به ایران بیایم. اما خیلی ها از جمله آقای ویسی به من زنگ زدند و گفتند به ایران بیا تا با تو تسویه حساب کنیم. من گفتم نمی آیم تا پولم را بگیرم. پس از مدتی راضی شدم تا به ایران بیایم و پولم را بگیرم. وقتی به ایران آمدم مقدار بسیار کمی به من پول دادند و طلب اصلی من باقی ماند. به من گفتند به زودی پولت را کامل می دهیم. همین طور اوضاع گذشت تا به بازی فولاد رسیدیم. قبل از بازی فولاد آقای ویسی به من گفت فقط بازی فولاد را بیا بازی کن خودم پولت را جور می کنم و خودم آی سی تو را می گیرم و می دهم. 


با پای مصدوم در دربی بازی کردم


حدودا بیست روز پیش از بازی فولاد در تمرینات از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و طبق اظهارنظر پزشکان این موضوع کاملا به تثبیت رسید. اما قبل از بازی فولاد ویسی خواهش کرد با توجه به اهمیت این بازی در زمین حضور داشته باشم. من هم فقط به خاطر ویسی با همین پای مصدوم در ترکیب حضور پیدا کردم. پس از بازی او تلاش خود را کرد که پول بگیرد؛ اما باشگاه پولی نداشت. بعد از بازی فولاد پایم بدتر شد و همین موضوع باعث شد تا خانه نشین شوم. اما باشگاه به سازمان لیگ نامه زد و گفت چون موسی پول نگرفته سر تمرین نمی آید در حالی که اصلا این طور نبود. باشگاه مصدومیت من را فراموش کرد و به دروغ به من گفت به خاطر پول سر تمرین نمی آیی تا بهانه ای داشته باشد برای پول ندادن به من. 


به خاطر ویسی در استقلال خوزستان ماندم


همه می دانند در ابتدای فصل من پیشنهادات بسیاری داشتم اما فقط و فقط به خاطر عبداله ویسی رضایت دادم تا به استقلال خوزستان بیایم. اما از سال آینده می خواهم در تیم دیگری به بازی بپردازم چون امسال دروغ زیادی شنیدم و سختی کشیدم. الان در حال گذراندن دوران نقاهت هستم اما آنها اوضاع را به گونه ای دیگر نشان دادند. 


باشگاه به دروغ می خواهد من را جریمه کند


من از جریمه شدن نمی ترسم. اگر من سر تمرین نروم باشگاه می تواند من را جریمه کند چیزی که الان من را اذیت می کند این است که باشگاه به دروغ من را جریمه می کند. در حالی که من مصدوم هستم می گویند به خاطر بی پولی سر تمرین نمی روم که دلیلی برای جریمه کردن وجود داشته باشد. مصدومیت من را همه می دانند. با این حال من هر روز سر تمرین می روم اما چرا باشگاه باید با بهانه به دنبال جریمه کردن من باشد. مگر پولی به من دادند؟ خیلی به من بدهکار هستند اما به دنبال این هستند تا فقط من را جریمه کنند. من به ایران نیامدم که یک سال کار کنم و پولی به دست نیاورم. 


پول نگیرم به فیفا شکایت می کنم 


من هر روز به تمرین می روم اما اگر پولی نگیرم به فیفا شکایت می کنم. همه می دانند من در پنج سال اخیر بدون حاشیه و بدون مصاحبه حضور داشتم. سه سال اول با استقلال خوزستان بودم و همیشه با عبدالله ویسی سعی کردیم تیم خوبی داشته باشیم و می توانم بگویم روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم اما امسال و با حضور مجدد در این تیم و تغییر مدیریت تیم اوضاع به گونه ای دیگر شد. متاسفانه آنها فقط به من دروغ گفتند. آنها نمی گویند مثلا شش ماه دیگر می توانیم به تو پول بدهیم اما فقط به من می گویند بیا بازی کن و پس از بازی پولت را می دهیم اما این اتفاق نمی افتد. آنها اگر به من بگویند کی می توانم پول بگیرم با تمرکز به بازی های خود ادامه می دهم اما اینکه می گویند بعد از بازی پولت را می دهیم این اتفاق نمی افتد و تمرکز من به هم می ریزد.

دیدگاه‌ها